Pegang Pintu Kereta Anak Nak Balik Bandar, Bapa Mnangis S4yu Buat Ramai HlBA

Melihat anak-anak pulang ke kampung merupakan satu perkara yang sangat membahagiakan ibu dan bapa. Mereka sudah tentu merindui anak-anak yang sudah mulai keluar dari rumah keluarga setelah meningkat dewasa bagi membina kehidupan sendiri.

Walaupun kadang kala ibu dan ayah tidak menunjukkan betapa mereka merindui kita, namun dari gerak geri dan tingkah laku apabila kita pulang ke kampung dan beransur ingin kembali ke kediaman masing-masing, pastinya terlihat riak sed1h diwajah tua mereka.

Seb4k pegang pintu kereta

Hal ini turut dik0ngsikan oleh seorang pengguna aplikasi Tik T0k yang memuat naik rakaman bapanya yang begitu seb4k melepaskan anaknya pulang selepas beberapa hari berada di kampung.

Dua minggu sekali pulang jenguk abah

Sambil memegang pintu kereta, dapat dilihat bapa kepada @noramusz menang1s melambai anaknya yang bergerak pulang. Dalam kapsyen yang disertakan juga begitu menyntuh hati warganet.

Walaupun menjelaskan kerap pulang menjenguk bapanya selang dua minggu sekali, namun disebabkan faktor usia, mungkin bapanya mudah berasa sayv kerana kesunyian.

Ramai yang alami perkara sama

Video yang tular itu juga telah berjaya memancing em0si warganet yang rata-rata meninggaIkan komen menzahirkan rasa seb4k melihat momen tersebut.

Mereka juga mengakui rindu akan ayah di kampung yang pastinya merasakan perkara sama apabila melihat bapa @noramusz menit1skan air mata ketika anak mahu bergerak pulang.

Menang1s tengok video ni

Teringat dekat arwh abah

Sayangi mereka sementara masih ada

Ibu ayah memang selalu tahan rindu

Kredit: omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*