Isteri Addy Kana M4cau Sc4m Sengaja PrOVoke Barang Mahal Berjenama DIOR Di Kaunter SPRM.

 

Datin Alyaa_syuhaila dikatakan sengaja prov0ke SPRM dengan menunjuk Barang Mahal Berjenama DIOR Di Kaunter SPRM. Betul-betul Meng4njing Nampaknya

Ulasan dari seorang pemilik akaun ig – dprofessor

“Tak payah nak show off sangat, netzen dah tahu suami kau kat mana, netlzen dah tahu hasil kekayaan kau dari mana, so sudah2 lah nak tegakkan benang yang basah, cukup bukti dah pun 2 tahun kat dalam, tuhan dah bagi peuang masik b0ngkak lagi tu.. ni lag pujaan hati manusia2 b0d0h zaman skrg.. suap selagi boleh, jangan tanya kalau netlzen memandang jabatan kerjaan tiasa integriti sebab orang senang2 mencem4rkan imej jabatan dan tiada tindakan.”

Terdahulu

Arikel pada 30 November 2020

Kuala Lumpur: D4lang utama kegiatan perjudlan dalam talian, Alvin Goh dan Addy Kanna, bersama dua lagi angg0ta p0lis dit4han mengikut Akt4 Penceg4han Jnyh (P0CA) selama dua tahun.

Alvin atau nama sebenarnya Goh Leong Yeong, akan dit4han di Penj4ra Simpang Renggam, Johor bersama seorang lagi anggta p0lis.

Addy Kanna pula dit4han di Penj4ra Pokok Sena, Kedah manakala seorang lagi angg0ta p0lis dari Kontinjen Selangor dit4han di Penj4ra Bentong, Pahang.

Semua hukvman thanan selama dua tahun itu diptuskan Lembaga Penceg4han Jn4yh (LPJ), Kementerian Dalam Negeri, Jumaat lalu.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Slasatan Jnyh Bukit Aman, Datuk Huzir Mohamed ketika dihubungi menges4hkan penhanan terbabit dan akan mengeluarkan kenyataan dalam masa terdekat.

Terdahulu, Alvin dan Addy dit4han pada 2 dan 3 Oktober lalu oleh Suruhanjaya Pencegal4han Rasvah Malaysia (SPRM) selepas didapati menjalankan aktlviti penlpuan M4cau Sc4m dan judl dalam talian yang mensasarkan mngsa di China dan bekerjasama dengan kartel penlpuan di luar negara.

SPRM turut menhan dan s0al slasat beberapa selebriti terkenal, pegawai dan anggota p0lis yang melindungi sindlket ini.

Sumber – ig/twitter / hemetro

Kredit: JiranCakap

 

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*