Tiba2 Dato Aliff Cakap Nak Tinggalkan Malaysia

Yang Berhormat Datuk Seri Aliff Syukri bin Kamarzaman, SSAP, DIMP (lahir 3 April 1987) merupakan salah seorang anak kepada pengasas pr0duk k0smetik Sendayu Tinggi, Rozita binti Ibrahim.

Beliau dilahirkan di Felda Kechau, Kuala Lipis, Pahang pada 3 April 1987 dan mula terlibat dalam dunia pernlagaan sejak berumur tujuh tahun sewaktu tinggal bersama neneknya di Sabak Bernam, Selangor.

Penglibatan beliau dalam dunia perniagaan bermula sejak kecil lagi. Bermula dengan berniaga secara kecil-kecilan, akhirnya berjaya membina perniagaan yang dikenali ramai.

Berasal dari keluarga yang sederhana membuatkan beliau menghargai setiap sen yang diperolehi.

Sebelum ini, nama Aliff Syukri tidak pernah sunyl daripada kontr0versi dan pelbagai lsu h4ngat.

Terbaharu, seorang gadis dikenali sebagai Wani Comel yang mengalami mas.alah berat badan hampir 300 kil0gram menuntut pam.pasan sebagai ganti rugl kerana mend.akwa tidak mendapat sebarang faedah seperti dijanjikan sebagai duta pr0duk pelansingan badan.

Dalam sidang media pada Jumaat, Wani mend4kwa usahawan berkenaan gagal melaksanakan janji untuk memberikannya rumah, kereta dan belanja harlan selepas menandatangi k0ntrak sebagai duta pr0duk keluaran usahawan itu.

Aliff Syukri dalam kenyataan balas yang dibuat melalui media sosial menganggap tud.uhan Wani atau nama sebenar Nurul Airawani Nazira Ibrahim, 23, adalah untuk mer0sakkan nama baiknya.

Yang terbaru pula, Aliff Syukri berkata ingin tinggalkan Malaysia untuk menetap di Australia.

Terbaru, usahawan Datuk Seri Aliff Syukri berkata dia ingin menjual rumah mewahnya itu dengan harga yang murah iaitu RM45 juta dan akan berpindah ke Australia.

Isteri yakin Aliff Syukri jadi mangsa ‘tik4m belakang’ gara-gara terlalu baik dengan orang – “Saya belajar dengan apa yang jadi”

ISTERI kepada usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahidah mengambil iktibar atas pelbagai isu dan kontr0versi yang timbul membabitkan suaminya sebelum ini.

Menurut Shahidah, apa yang berlaku berpu-nca daripada sikap mereka yang terlalu baik dan mudah mempercayai orang luar.

Meskipun berdepan dengan pelbagai isu panas, Shahidah berkata mereka menerima d-ugaan itu dengan hati terbuka dan menganggap ia ujian dari Allah.

“Sebenarnya saya belajar apa yang jadi… bila kita terlalu dekat dan baik dengan orang, itulah modal mereka nak tik4m belakang.

“Saya anggap ujian ini adalah Allah nak uji saya untuk dekat dengannya, Allah uji tanda sayang!” katanya membalas komen salah serang pengikut di laman Instagram.

Shahidah jawab komen seorang pengikut.

Dalam komen tersebut, netizen meminta Shahidah lebih berhati-hati sebelum menjalinkan hubungan baik dengan mana-mana pihak.

“Semoga dipermudahkan urusan Datuk dan Datin. Tolong jangan jadi baik sangat lepas ni… sedih tengok lepas satu-satu,” tulis pengikut itu.

Sebelum ini, nama Aliff Syukri tidak pernah sunyi daripada kontrov3rsi dan pelbagai isu h4ngat.

Terbaharu, seorang gadis dikenali sebagai Wani Comel yang mengalami mas4lah berat badan hampir 300 kilogram menuntut p4mpasan sebagai g4nti rugi kerana mend4kwa tidak mendapat sebarang faedah seperti dijanjikan sebagai duta produk pelansingan badan.

Dalam sidang media pada Jumaat, Wani mendakwa usahawan berkenaan g4gal melaksanakan janji untuk memberikannya rumah, kereta dan belanja harian selepas menandatangi kontrak sebagai duta produk keluaran usahawan itu.

Aliff Syukri dalam kenyataan balas yang dibuat melalui Instagram menganggap tud-uhan Wani atau nama sebenar Nurul Airawani Nazira Ibrahim, 23, adalah untuk merosakkan nama baiknya.

Pengasas dan pemilik D’Herbs Holding Sdn. Bhd ini turut mempersoalkan tindakan Wani yang mengungkit semula isu yang sudah setahun berlalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Media Malaysia

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*