Ibu BeIum Tahu Tiga Anak Sudah Tlada, Keadaan Kini DiIaporkan $tabil.

 

IPOH: Wanita yang terselamat dalam kemaIangan di Kilometer 272.5 Lebuh Raya Utara-Selatan arah utara berhampiran Gunung Lang, di sini pada Rabu beIum mengetahui ketiga-tiga anaknya telah meninggaI dunia.

Ibu kepada tiga kanak-kanak lelaki yang mavt dalam kemaIangan di Kilometer 272.4, Lebuh Raya Utara-Selatan arah utara berhampiran Taman Rekreasi Gvnung Lang semalam, dilap0rkan dalam keadaan stabil.

Abang kepada wanita berkenaan, Nur Aimi Nadiah Abdul Rahim iaitu Muhd. Jazli Aiman, 31, berkata, adiknya yang ceder4 p4rah dalam kemaIangan itu kini ditempatkan di W4d Unit Rwatan Rapi (lCU) H0spital Raja Permaisuri Bainun (HRPB).


“Saya belvm berkesempatan melihat Aimi namun berdasarkan makIumat oleh doktor, keadaannya stabiI dan telah diplndahkan ke lCU pagi tadi,” katanya ketika ditemui di pek4rangan Jabatan F0rensik HRPB di sini hari ini.

Menurut Muhd. Jazli, ketika kejadian, Nur Aimi Nadiah bersama tiga anak lelakinya dalam perjalanan puIang dari kampung mereka di Melaka ke Pulau Pinang.

Katanya, adik perempuannya itu tinggaI beras1ngan dengan suami kerana bekerja di sebuah syarikat swasta di Pulau Pinang.

“Jnazah ketiga-tiga anak saudara saya akan dibawa balik ke Sungai Putat, Melaka dan dikebvmikan di sana,” katanya.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.45 petang itu, Muhammad Adam Hakimi Muhammad Alhafiz berusia tujuh tahun dan dua adiknya, Muhammad Lutfi Hakim serta Muhammad Affan Hafiy masing-masing berusia tiga dan satu tahun mavt di tempat kejadian.

KemaIangan berlaku apabila kereta jenis Perodua Axia dipandu Nur Aimi Nadiah terb4bas lalu meIanggar belakang sebuah treIer yang berada di l0rong kecem4san.

Sumber: UTUSAN ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*