[VIDEO] Lbih 1.5 Juta Views, Netzen Terhibur Tengok abg Askar Gelbah Lari Pergi Kerja Sebab Takvt Anak Nak Ikut

 

Siapa dekat sini bila pergi kerja, tak sabar balik rumah sebab rindu anak? Samalah macam admin huhu.

Kanak-kanak yang rapat dengan ibu bapa selalunya clingy dan kalau boleh nak ikut ke mana-mana dan kena make sure parents ada depan mata dorang. Sebab itu kadang-kadang ibu bapa yang nak pergi kerja atau keluar kena cari cara kreatif untuk elak daripada anak merngek, menangs tak mahu ditnggalkan.

Seperti seorang lelaki  yang viral di TikTok baru-baru ini kerana dilihat lari keluar rumah sambil menyarung uniform sebab rlsau jika anaknya nampak.

Melalui TikTok adik lelaki yang bertugas sebagai askar itu telah memuat naik sebuah video menunjukkan abangnya terpksa keluar rumah senyap-senyap kerana takvt anaknya sedar dia keluar untuk pergi kerja.

Video yang sudah mendapat lebih 1.5 juta tontonan itu menunjukkan lelaki tersebut dalam keadaan gelabah keluar dari rumah dan terus berjalan tanpa menoleh ke belakang. Walaupun hujan renyai, abangnya itu tetap terus berjalan sambil menyarung unif0rm askar dan selepas beberapa langkah dari rumah, dia terus berlari.

Abang  cepat2 lari

Rakaman video berdurasi lebih kurang seminit itu telah mendapat perhatian ramai netlzen yang terhibur dengan gelagar lucu lelaki berkenaan. Ruangan komen juga dipenuhi dengan pelbagai re4ksi netzen di mana rata-ratanya cakap dorang boleh relate dengan situasi itu.

Ramai juga cakap dorang teringat zaman kecil-kecil dulu waktu mak atau ayah terpksa cari jalan untuk keluar dari rumah sebab kalau tidak, mesti nak ikut! sumber lobak merah

Tonton video di bawah:

Sumber:apeceritatv

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*