suami emma buat permintaan ini yg buatkan emma terpan4?

Baru sebulan bergelar ibu kepada seorang anak lelaki yang lahir pada 8 November lalu, pelakon Emma Maembong berkata suaminya, Muhammad Shazli Azhar meluahkan hasrat untuk menambah cahaya mata lagi.

Ujarnya, sejak memiliki cahaya mata, suaminya lebihkan anak mereka dan jika anak mereka mereng3k atau menangls, suaminya akan res4h dan bimbang akan keadaan putera mereka. Kata Emma lagi, dia tidak menolak andai dikurniakan rezeki zurlat lagi.

“Sejak kami ada anak, suami sudah tidak pedulikan saya lagi. Anak pula yang ditanyakan. Kalau waktu tidur pun dengar anak mereng3k atau menangls, suamilah yang res4h lain macam.

“Dia mula jadi bimbang dan bertanya keadaan anak. Dalam pada itu, sempat juga beritahu hendak tambah zurlat lagi.

kami tidak menolak untuk menambah keturunan,” katanya kepada BH Online.

Emma berkata dia sangat beruntung kerana memiliki 19 anak saudara yang pernah diasvh, jadi tidaklah kek0k untuk dia menguruskan anak sendiri.

“Nasib baik saya sudah biasa melayan kerenah dan mengasvh anak saudara. Jadi, saya tidak kek0k menguruskan anak sendiri. Saya tidak canggvng memandikan anak dan melakukan pelbagai kerja lain. Saya tidak serabut atau hilang arah memikvl tanggungjawab sekarang,” katanya.

Dalam pada itu, Emma akui tidak menyangka dirinya kini sudah bergelar ibu. Ujarnya, sudah dalam dia impikan untuk mempunyai keluarga sendiri dan bersyukur dikurniakan suami yang penyayang.

“Dahulu saya tengok gel4gat adik-beradik atau kawan menjadi ibu, sekarang saya sendiri melaluinya di depan mata. Saat yang sudah lama impikan untuk memiliki keluarga dan anak sendiri datang dengan penuh kemanisan.

“Syukur Tuhan kurniakan suami yang baik dan penyayang. Sekarang, saya sudah ada hero pula,” katanya.

Berkenalan di ulang tahun Uqasha Senrose, pilot terbuka hati terima Emma Maembong selepas 8 bulan rapat

Emma dan suaminya yang juga merupakan seorang juruterbang,
KECANTIKAN semulajadi dan kebaikan hati menjadi pendor0ng juruterbang, Muhammad Shazli Azhar memilih pelakon Emma Maembong menjadi isterinya.

Menurut Shazli, 32, Emma seorang wanita yang mengutamakan keluarga dan bijak memilih kawan.

“Emma mempunyai hati yang baik dan tahu apa yang diinginkan dalam hidupnya.

“Dia juga mengutamakan keluarga serta sangat tegas dalam s0al membuat keputusan.

“Saya melihat dia juga jenis yang ada ramai kawan… namun memilih yang betul-betul boleh rapat dengannya,” katanya.

Emma mula mengenali Shazli pada tahun 2017.

Sebelum itu, Emma dan Shazli selamat bernikah di sebuah majlis tertutup di Bukit Damansara, Kuala Lumpur pada pagi Khamis.

Sementara itu, Emma pula berkata dia mula mengenali Shazli ketika menghadiri sambutan ulang tahun Uqasha Senrose pada tahun 2017.

Sehari selepas itu dia sebenarnya ada menghantar mesej di Instagram tapi tidak disedari saya. Hanya pada tahun 2018, baru mesej yang dihantarnya itu saya nampak. Ketika itu kami hanya berbalas mesej biasa termasuk bercakap s0al kucing. Perbualan itu berakhir begitu saja.

“Dipendekkan cerita pada 15 Julai tahun lalu, kami berhubungan semula di Instagram. Kali ini proses itu lebih jelas dan masing-masing bertukar nombor telefon.

Rakan artis hadir semasa majlis pernikahan mereka yang diadakan secara tertutup.

“Seminggu selepas itu, dia mahu jadikan saya sebagai kekasihnya. Seminggu seterusnya pula, dia bersungguh-sungguh mahu menjadikan saya sebagai isterinya,” ujarnya.

Dalam pada itu, pelakon filem Kimchi Untuk Awak ini terbuka hati menerima Shazli sebagai suami kerana sikap lelaki itu yang mementingkan keluarga dan agama.

“Dia tak mahu membuang masa dalam hubungan ini dan saya pun inginkan hal sama. Dia juga lelaki yang mementingkan keluarga dan agama selain mat4ng.

“Selepas dua bulan mengenali diri masing-masing, kami sepakat menghalalkan hubungan ini. Pada 11 Oktober lalu, keluarganya datang merisik di rumah keluarga saya. Semuanya tersusun cantik,” katanya.

Sumber:apeceritatv

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*