ada 2 video..moga Ikram Dinzly pvlih 1 hari nanti

 

Aduhai ingatkan dah berubah, rupa-rupanya ada lagi Iqram Dinzly buat hal. Terbaru di Twitter,tular satu video yang memaparkan pelakon lelaki ini memon.dan. Dengan mengenakan baju wanita berwarna hltam, Iqram dilihat bercakap mengenai rambut, kulit dan beberapa hal lain. Dia juga dilihat membahasakan dirinya sebagai ‘sis bro’.

Siap nak berenang pakai biklni katanya. Di ruangan komen, kebanyakannya tertanya-tanya adakah Iqram saklt?Namun ada juga yang mengatakan dia sengaja berperangai begitu untuk content di media soslal.

Ada juga yang mendkwa mereka ada berjumpa Iqram secara berdepan tapi elok sahaja seperti orang n0rmal.Dalam masa yang sama ramai yang terhibur dengan gelag4tnya.Diharap Iqram hanya berjen4kalah ya. Kalau tak, nampaknya kena minta tolong berubt dengan yang pkar.

Iqram Dinzly Buat Hal Lagi, Tak Sengaja Tay4ng A mnv?

Selalunya ada saja kisah kontr0versi melibatkan Iqram Dinzly dan banyak kali dikec4m susulan tindakannya seolah mempersendakan agama. Nampaknya, nama pelakon itu sekali lagi menjadi bualan ramai apabila muncul di Bigo Live.

Tampil dengan pakaian berc0rak p0lka dot berwarna hltam putih, video tersebut memaparkan Iqram berjalan seperti model di atas pentas peragaan. Namun apa yang menjadi kec0h apabila seolah ternampak bahagian ke m4luan nya pula

Rata-rata penonton terkejvt dan mengatakan mereka nampak b4hagian anv nya. Bagaimanapun, Iqram mengatakan dia tidak sengaja dan seolah cuba menaflkannya.

“Tak nampak, tak nampak, tak nampak, sikit je, sumpah tak sengaja,” katanya sambil ketawa.

Tahun lalu, Iqram pernah mencetvskan kontr0versi apabila menggelarkan Nabi Muhammad SAW sebagai Che Mat. Bagaimanapun, Iqram memohon maaf kepada semua dan mengakui dirinya juga manusia tidak sempurna kerana terlepas cakap.

Ada saja kontr0versi cuba ditimbulkan oleh Iqram, atau mungkin mahu meraih perhatian netlzen? Apa pun diharap keadaan Iqram baik-baik sahaja.

apa pun.beliau memang seorang yang sangat kacak dulu

Apa apa pun #fitnah badai yang melnda , Putera Raja Dinzly yang seorang ini tetap kacak bergaya .Tengoklah sendiri Ayahanda & Bonda nya sejenis kacak & lawa walaupun dimamah usia .

Walaupun rata rata persepsi membvta tvli kepada Putera Raja ini , tetap juga maseh berlagak aksl seni disana sini menembvsi dimensi .Dari menjadi seorang anak yang pendiam & penyegan , sehinggalah berdikari membawa diri menlnggalkan #Ipoh seorang diri merantau untuk menjejaki kehidupan mlsteri dikota metr0politan , alk0nonnya nak jadi celebrity boy band .

Oleh kerana ked3gilan dan sekiranya nakkan sesuatu itu , sebaik mungkin mencari jalan untok mencapai apa yang nak diimpikan . Tapi ianya tak dapat diteruskan kerana tidak dapat restu izin sepenuhnya dari Mama Papa nya yang rlsau dengan kehidupan perantauan & sememangnya tidak pernah dilepaskan sejak kelahiran dari pandangan .

Ditarik balik pulang ke ganggang .

Pember0ntakan diri semakin menebal untk keluar dari kawalan . Dengan kesantunan diri & berpeluang mengenal insan insan yang berhati mulia , memdorong untuk sambung pembelajaran . Akhirnya bermula perjalanan menimba ilmu di Uitm Shah Alam dalam jurusan Pengurusan Seni .
Jujur katakan ianya sebuah ekspedisi yang diluar kebiasan diri . Namun akur untuk pengalaman diri & berdikari walaupun banyak perkara yg tidak mengerti .Dipersimpangan menggali ilmu seni , terselit juga kenalan kenalan baru yg luar dari kawasan sehingga kebanyakannya sudah menjadi Celebrity terkenal & ternama meniti .

Secara tidak langsung terjerumus dlm dunia yg mendalami lebih erti seni . Sehinggalah #matinyacelebritysepi dan mengal4mi #Deepresseni yg gila disudut persepsi membvta tvli iaitu fenomena #DRPrinxchiqyDinzly dimana sblm itu Berlangkah Jawi memasuki dimensi institusi perniagaan dgn gelaran #DRChiqqyDinzly .

Melangkau masa dimensi demi dimensi akhirnya jelmaan #IQDinzly tercipta bagi melangkah ke dimensi yang lebih luas erti seni .Maka terlahirlah #PAPAIQDinzly the Raper in melody bagi cuit hati . OH bukan itu sahaja , d4rjat diangkat tinggi menjadi Pengarah , Pelakon , Penraper , Penda dah dalam Pendakwah , Penasihat , Penglipur lara

Sumber:apeceritatv

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*