keluarga NeeLofa pula di ser4ng kerana INI,nama fatah pun di petlk?

 

KUALA LUMPUR: Susulan episod hubungan ber4ntakan de­ngan Haris Ismail atau PU Riz, keluarga selebriti dan jutawan terkenal, Neelofa turut menjadi sasaran ‘ser4ngan’ warga net dengan rata-ratanya seakan tidak puas hati dengan tindakan mereka.

 

Pemantauan Utusan Malaysia mendapati, ramai pengguna media soslal beng4ng dengan kenyataan Neelofa yang dikatakan menudlng jari menyal4hkan warganet membuat spekvlasi mengenai hubungannya dengan PU Riz sedangkan isv itu pada asalnya dicetvskan oleh keluarganya sendiri.

 

Rata-ratanya menganggap tindakan menyal4hkan warganet itu tidak wajar kerana perkara peribadi itu secara langsung atau tidak telah dikongsikan sendiri oleh ahli keluarganya dalam akaun Instagram masing-masing.

 

Antara yang membuat per­kongsian berb4ur petanda atau isyarat mengenai k0ntr0versi yang berlaku ialah kakaknya, Noor Nabila dan adik-adiknya, Athisha Khan serta Ameera Khan.

 

Turut dikenal pasti mennggalkan spekvlasi ketara ialah tindakan ibunya, Datin Noor Kartini Noor Mohamed, yang telah mem4dam foto sekitar majlis merisik Neelofa dan Pu Riz selain dikes4n tidak lagi mengikuti bakal menantunya itu dalam Instagram sejak awal bulan lalu.

 

Kelmarin, Neelofa tampil membuat penjelasan mengenai pelbagai t0hmahan yang berlaku mengenai status hubu­ngannya dengan PU Riz selain menaflkan telah berkahwin se­nyap-senyap di Kelantan.

Dalam rakaman video yang dimuat naik olehnya sekitar jam 8 malam Ahad lalu, Neelofa turut menaflkan telah membuat trans4ksi wang berjumlah RM100,000 kepada Pu Riz selain terkena mnyak pengaslh.

 

Dalam pada itu, ramai juga yang melahirkan rasa kasihan terhadap Neelofa dan melihat dia seakan-akan menjadi mng­sa pendedahan dan percaturan keluarganya sendiri

Selain itu, warganet juga dilihat cuba mengaitkan isv keluarga dengan kisah cinta tidak menjadinya dengan aktor Fattah Amin termasuk keruntuhan rumah tangga kakaknya, Nabila dengan pelakon Shaarnaz Ahmad sebelum ini.

saat2 bahagian noor nabila dengan ex hb


Tidak cuma itu, ada yang juga yang melahirkan pandangan dengan mend4kwa sikap gemar mendedahkan isv peribadi dalam media sosi4l ini bagaikan sudah menjadi kebiasaan keluarga tersebut.

Dalam pada itu, setakat ini belum ada dalam kalangan ahli keluarga Neelofa yang mengeluarkan kenyataan balas me­ngenai isv yang timbul sekali gus menlnggalkan warganet de­ngan seribu satu teka-teki.

Sementara itu di KOTA BHARU, bapa selebriti popular itu enggan memberi sebarang k0men mengenai goslp terkini membabitkan anaknya dan pendakwah, PU Riz termasuk dakwaan dia sendiri menjadi wali kepada pernikahan mereka di Kelantan.

Ketika dihubungi Utusan Malaysia semalam, lelaki dikenali sebagai Mohd. Noor itu berkata, selepas khabar angin tersebut tersebar dalam media sosi4l, dia dihubungi pelbagai pihak termasuk media bertanyakan kesahihan cerita itu.

“Semalam, saya katakan kepada mereka yang bertanya bahawa saya tidak berhasrat memberi sebarang k0men dan sama juga hari ini (semalam), saya tidak mahu cakap apa-apa.

“Cukuplah dengan apa yang Neelofa dah sebut hari ini (semalam). Tidak perlu saya tambah apa-apa lagi,” katanya ringkas. – artikel UTUSAN

Via apeceritatv

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*