[Video]Kahwin Di Usia Muda, Ramai Tak Sangka Pengantin Baru Berumur 15 Tahun.

 

Perkahwinan merupakan satu lkatan suci yang sememangnya menjadi satu tanggungjawab andai kita berkemampuan. Walau bagaimanapun, jika jodoh sudah sampai, tlada apa yang dapat dit0lak ole kedua-dua pasangan.

Menerusi satu perkongsian daripada seorang pengguna TikTok, wanita yang menggunakan nama akaun @hariafiqah1 telah memuat naik video perkahwinan satu pasangan muda.

Pengantin masih bawah umur.

Menurut wanita itu, anak saudaranya yang juga pengantin perempuan baru sahaja berumur 15 tahun dan pasangannya meng1njak usia 17 tahun.

Rakan2 yang bawa dulang pun muda2.

Pasangan tersebut menggunakan busana berwarna biru gelap dan dilihat sepadan ketika berjalan beriringan. Dalam kenyataan sumber juga, majlis perkahwinan ini telah berlangsung Tanah Merah, Kelantan.

Video:

Zaman sekarang jadi macam dulu balik, kahwin awal.

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet telah meninggaIkan komen dengan pelbagai maklum balas. Ada diatara mereka tldak kisah dengan perkahwinan tersebut kerana dilihat dapat mengeIakkan sebarang perkara tidak diingini berlaku dan ada juga yang berasa kvrang senang memandangkan mereka masih lagi dibawah umur.

Walau bagaimanpun, kebanyakkan daripada mereka mengucapkan tahniah diatas perkahwinan itu dan mendoakan agar pasangan tersebut sama-sama bert0lak ansur dalam hubungan memandangkan masing-masing masih muda lagi.

Ser1usla, aku 17 pun SPM masih tvnda2.

Rlsau tanggungjawab tu..

Tak saIah kahwin muda2, tapi…

<
Sumber: hariafiqah1, omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*