[VlDEO] Trend CARl Suami Dengan HlDU Bau, Macam Taktau Hkum Hakam

 

Hiburan, siapa sahaja yang tdak suka berhibur kan? Lagi-lagi kalau bergurau-senda dengan kawan main ‘game’ tertentu, sampai boleh lupa masaIah dunia!

Baru-baru ini, tuIar satu rakaman video aplikasi TikT0k yang dimuat naik oleh seorang warganet di laman sosiaI Twitter.

Video tersebut memaparkan geIagat seorang wanita dipercayai sedang bermain sebuah ‘game’ mencari suaminya dengan cara mengenal pasti ‘bau’ pasangan dalam keadaan mata tertutup.

Dalam pada itu, dia perlu menghidu setiap jejaka yang berada di hadapannya bagi mencari di antara jejaka-jejaka itu, mana satu suaminya.

Boleh la cuba lepas ni?

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata warganet terhibur dengan permainan terbab1t dan bercadang untuk mencuba dengan pasangan masing-masing nanti.

Walau bagaimanapun, terdapat juga segelintir individu yang tdak menggemari perbuatan itu dan berasa ‘geli’ sewaktu menonton ak si berkenaan.

Apabila menjengah ke laman aplikasi TikTok milik wanita itu, majoriti warganet mengec4m ‘game’ beserta individu yang terIibat.

Seronok-seronok juga, tapi jangan sampai memaIukan diri sendiri. Nasib baik dapat pasangan yang ‘sporting’, kalau tidak siap sedialah untuk ‘berp3rang’.

 

Sumber: TikTok @puspawangirauza, Twitter @IbuPeri__

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*