pertama kalinya Faz upload pic ba by fatima yg comel lote

 

KUALA LUMPUR: Selepas dua bulan menyambut kelahiran bayl sulung, pasangan selebriti, Fattah Amin dan Nur Fazura buat kali pertama berkongsi wajah puteri tersayang, Nur Fatima Aisya kepada peminat.

Foto keluarga itu dikongsi pasangan berkenaan dalam akaun Instagram (IG) rasmi mereka, tepat pada jam 12 tengah malam tadi.

Foto keluarga dikongsi Fattah dan Fazura dalam akaun Instagram masing-masing tepat pada jam 12
Pada foto itu, Fatima yang didukvng Fazura, tampak comel dalam persalinan gaun berenda dan bertopi.Melalui entri itu, Fattah dan Fazura mengucapkan selamat menyambut tahun baharu 2021 kepada peminat dan pengikut mereka.

“Selamat Tahun Baharu 2021. Salam Sayang. Fattah, Fazura dan Fatima,” kata pasangan itu.

Pada 2 Oktober lalu, Fazura selamat melahirkan bayl perempuan selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga bersama Fattah.

Ketika itu, Fattah dan Fazura tidak mendedahkan wjah penuh baylnya comel dan berkulit cerah itu.

Sebaliknya, mereka memohon diberi sedikit masa untuk mendedahkan wjah anak hingga tiba waktu sesuai

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)


berita terdahulu

Sudah dua bulan pasangan pelakon Fattah Amin dan Fazura menlmang cahaya mata pertama, namun masih lagi mengambil keputusan untuk tidak mendedahkan wajah puteri sulung mereka.

Tak dinafikan ramai peminat mereka menantikan untuk melihat bagaimana wajah anak pasangan sama cantik, sama kacak itu.

Bagaimanapun, dalam satu ruangan komen Facebook satu portal hiburan, salah seorang warganet telah melemp4rkan kata-kata kurang sedap didengar terhadap anak pasangan itu.

Menurutnya, anak pasangan pelakon terkenal itu mengal4mi penyaklt sumblng. Komen tersebut dikec4m hebat kerana ramai merasakan ianya tidak patut ditulis.

Apa yang kami boleh nasihatkan setiap kali kita nak menulis atau bercakap lebih baik berhati-hati supaya tidak menggurlskan hati mana-mana pihak dan untuk elakkan dari berbalik pada diri kita.

Mungkin Fattah dan Fazura ada sebab mereka tersendiri untuk menyembunyikan wjah anak. Hormatilah keputusan mereka okay?

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fattah Fazura (@fattzuralovelife)

 

Menangls Sebab Mayonls? Fazura Rasa Bersalah Dengan Fattah Amin

Ketika ini, usia kandungan pelakon jelita Nur Fazura sudah menginjak 8 bulan. Jika dilihat pada keh4milan tersebut, kebanyakan wanita hanya akan duduk di rumah dan berkemungkinan tidak mampu melakukan pelbagai aktiviti.

Sensitif Di Awal Kehamilan
Namun, tidak bagi Fazura kerana dia begitu aktif dan dia turut bersyukur kerana tidak mengal4mi al4han tervk sepanjang keh4milan ini. Berkongsi pengalamannya, menurut Fazura biarpun dia tidak meng4lami al4han namun dia akui terlebih sensitif mengenai beberapa perkara termasuklah mengenai makanan.

Dedah Fazura, dia sememangnya seorang penggemar aneka sajian kampung namun sepanjang keh4milan ini dia seperti tidak berselera untuk menjamahnya apatah lagi ketika melihat terlalu banyak lauk disajikan.

“Saya memang penggemar lauk kampung. Tetapi sejak mengandvng memang tekak saya kur4ng berselera sikit nak makan. Macam nasi goreng boleh tapi macam lauk-lauk yang banyak itu saya tak berselera dan tak rasa nak makan”

Menangls Kerana Mayonls
Bukan itu sahaja, dia turut kasihan dan kagum dengan kesabaran suaminya yang juga pelakon, Fattah Amin yang melayan apa sahaja kerenah termasuklah mengenai sebuah inslden yang membuatkan dia rasa bersalah terhadapnya.

Kongsi pelakon Dend4m Pontlanak itu, dia sememangnya tidak menggemari sos mahupun mayonls dan pernah menangls kerana mendapat Sandwich yang mengandungi mayonls di dalamnya. Tidak mervngut mahupun sebaliknya, Fattah sanggup keluar semula dan mendapatkan sandwich yang baru tanpa sebarang ramvan itu.

“Dia sangat sabar, saya tak tahu dia manusia ke apa. Saya masa awal keh4milan memang agak cer3wet bab makan. Ada suatu ketika itu, dia bawa balik sandwich. Saya memang tidak suka mayonls ataupun sos jadi saya pun menangls sambil tanya ‘kenapa ada letak sos dan mayonills’.

Jadi dia pun tenangkan saya, keluar balik beli yang baru. Tapi selepas itu saya minta ampun balik sebab rasa bersalah dan kasihan”- kata Fazura ketika ditemui Murai.my di majlis Tea Party With Fazura di Sungai Buloh pada petang Selasa.

Sumber:apeceritatv

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*