lsteri HamiI 2 Jam Terperngkap Dalam Bnjir, Suami Pula HiIang Dibawa Arus

 

Kluang : Seorang wanita mengndung berdepan detik ng3ri apabila Proton Waja yang dinaiki bersama suami dibawa arvs air bnjir malam tadi.

Mngsa yang hanyut bersama kenderaannya jam 8 malam tadi sempat memec4hkan cermin kereta Proton Waja yang dinaiki untuk menyeIamatkan isterinya, sebelum wanita itu diseIamatkan orang awam yang berada di lokasi kejad1an.

Bagaimanapun, mngsa Md Rajihan Junaidi, 28 gagaI diseIamatkan apabila dia yang masih berada dalam kereta, dihanyutkan arus der4s.

Ketua PoIis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Low Hang Seng, berkata laporan kejad1an dibuat isteri mngsa, Khairunnisa Ibrahim, 24, jam 5.30 pagi tadi di Balai PoIis Kahang.

Menurut Iaporan itu, mereka suami isteri dalam perjalanan dari Mersing menuju ke bandar Kluang.

Ketika sampai di Batu 18 Jalan Kluang Kahang kira-kira 5.30 petang semalam, pasangan itu dikatakan meredah laluan yang dinaiki air.

Tiba di pertengahan jalan, kereta yang dinaiki tiba-tiba dibawa arus deras ke bahagian kanan jalan menyebabkan mngsa bertindak memec4hkan cermin kereta bagi menyeIamatkan isterinya, katanya dalam kenyataan kepada media hari ini.

Menurut Hang Seng, usaha mencari dan menyelamat dibuat sejak malam tadi namun masih gagaU menemui mngsa.

BH sebelum ini meIaporkan seorang leIaki dipercayai hanyut bersama kenderaannya di Batu 18 Jalan Kluang-Kahang, jam 8 malam tadi selepas menyeIamatkan isterinya sewaktu mereka cuba melalui jalan berkenaan.

Sama sama kita doakan Suami Puan nisa ditemui dengan selamat berat didugaan untuk dirinya disaat sedang mengndung.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*