Adik Isa Khan kriitikal akibat C0vld-l9, guna alat bantuan pernafasan – “Kesihatannya semakin merosot kerana str3s berdepan proses cer4i”

 

PELAKON yang mencipta nama di Indonesia, Aliff Alli disahkan positif covld l9 dan dilaporkan berada dalam keadaan kritlikal di Rumah Saklit Wisma Atlet, Jakarta.

Menurut peguamnya, Asgar Sjarfi, adik kepada pelakon Isa Khan dan Miller Khan ini masih belum menunjukkan tanda-tanda semakin pulih biarpun sudah tiga minggu mendapatkan raw4tan.

Malah, tambahnya, aktor itu kini perlu menggunakan alat bantuan pernafasan.

“Selalunya selepas 14 hari dah boleh keluar, tapi keadaan semakin bertambah teruk malah makin kritlkal dan tidak menunjukkan tanda-tanda semakin pulih.

“Keadaannya bertambah buruk sejak memasuki minggu ketiga pengasingan di Wisma Atlet. Ia disebabkan Aliff menghadapi tekanan dan str3s kerana berdepan dengan proses kes cer4i bersama bekas isterinya Aska Ongi yang masih berjalan,” ujarnya seperti dipetik CNNINDONESIA.

Sebelum itu, pada Selasa, Aliff tidak dapat hadir di perbicaraan kes gug4tan itsbat nikah dan cer4inya dengan Aska Ongi yang berlangsung di Pengadilan Agama Jakarta Pusat Selasa (6/1) kerana dijangklti Covld-l9.

Aliff bercer4i pada 11 November 2019 dengan Aska Ongi selepas 11 bulan mendirikan rumah tangga.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : mSTAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*