Prihatin n4sib mngsa banjir, Neelofa lancar tabung bntuan

Keadaan banjir di beberapa negeri semakin membimb4ngkan orang ramai. Malah, bilangan mngsa setiap hari juga ada pasang surutnya sama ada meningkat atau bertambah.

Justeru itu pelbagai individu, tidak mengira latarbelakang telah ‘turun padang’ bagi menyalurkan bantuan buat mngsa yang terjejas akib4t banjir.

Biarpun namanya sering menjadi bualan hangat, selebriti dan usahawan terkenal Neelofa tidak ketinggalan untuk turut serta menghulurkan bantuan terhadap mngsa-mngsa banjir

Semalam, melalui Pertubuhan Kasih Neelofa (PKN) yang diasaskan olehnya, selebriti berusia 32 tahun itu telah melancarkan tabung khas bagi membantu mngsa banjir di negeri terjejas terutama di Kelantan, Pahang dan Johor.

Bersama kami memberi bantuan

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pertubuhan Kasih Neelofa (@kasihneelofa)

Selain itu, menerusi perkongsian video yang dimuat naik di Instastory, Neelofa merayu orang ramai yang prihatin dengan nasib menImpa mngsa banjir dapat menghulurkan sumbangan dengan melayari www.kasihneelofa.org

Dalam pada itu, dia meminta mangsa banjir dapat memberi maklumat termasuk rakaman video dan gambar agar bantuan boleh dihantar kepada mereka secara terus.

“Saya akan semak mesej langsung yang diterima dan cuba usahakan kutipan melalui sumbangan dihulur orang ramai.“Kami akan cuba beri bantuan sebaik mungkin kepada mereka yang memerlukan,” katanya melalui Instastory berkenaan.

Walaupun sibuk bergel4r selebriti, Neelofa turut aktif dalam kegiatan amal melalui pertubuhan tersebut dengan melakukan pelbagai aktiviti kemasyarakatan. Semoga tindakan murni orang ramai mendapat balasan kebaikan daripada Allah SWT.

Sumber: Instagram Kasih Neelofa, Instagram Neelofa via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*