[VIDEO] Alamak Keslannya Sis, Netizen Terkejut Apa Yang Pembaca Berita Dari TV Terkenal Ini Sebutkan Sewaktu Tengah Live

 

Siapa nak jangka bila dan di mana kita akan terasa nak buang air besar atau buang air kecil betul tak?.

Lebih meny.eramkan jika ia berlaku ketika dalam perjalanan pulang ke kampung atau tersangkut di kese.sakan jalan.Menc.abar nak tahan tu.

Namun, lain pula cerita untuk wanita ini apabila dia sendiri terlepas cakap mahu membuang air besar ketika sedang menunggu untuk menyampaikan berita siaran langsung.

Mungkin dah lama dia dalam mood stand by untuk sampaikan berita sehinggakan tidak sempat pergi ke tandas untuk melepaskan hajatnya.

Kejadlan berlaku ketika wanita tersebut yang merupakan salah seorang penyampai berita untuk sebuah portal sedang menunggu giliran untuk menyampaikan berita lintas langsung dari Putrajaya namun mungkin berlaku masalah teknikal dimana dia dan pihak produksinya tidak mendapat signal bahawa mereka sudah bersiaran secara langsung.

Perkara ini nampak bukan dibuat-buat atau tidak kerana rakan setugas yang sedang bersiaran langsung di pejabat itu dilihat terkejut dan cuba untuk c0ver rakannya itu.

Video tersebut telah dik0ngsikan oleh sebuah akaun hiburan di Instagram menggunakan nama lawakteroxs itu telah mendapat hampir 300 rlbu tontonan dan hampir 700 komen.

00:00
00:50

Rata-rata warganet memberikan komen bahawa mereka terhibur dan mereka bermpati untuk wanita tersebut tidak sempat ke tandas gara-gara mahu menyelesaikan kerjanya iaitu menyampaikan berita.

Situasl ini boleh berlaku kepada sesiapa sahaja namun mungkin naslb wanita ini ia berlaku ketika sedang melakukan lintas langsung untuk memenuhi tuntutan kerjanya.

Kita ambil sahaja nilai yang baik dalam video ini di mana dahulukan apa yang penting dahulu sebelum lakukan perkara yang boleh tunggu.

Reaksi Orang Ramai

 

Apa pendapat anda.Jangan lupa SHARE dan komen yang baik-baik sahaja

Kredit : KoolFm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*