Budak 3 Tahun Dicvlik Dalam Kereta Apl, Dir0g0l & Kep4la Dipengg4l Hanya Kerana Mngsa Menangls

 

Dua orang lelaki telah dithan kerana didkwa mer0g0l dan membvnuh seorang kanak-kanak berusia 3 tahun dengan cara paling kej4m.

 

Kejadian yang berlaku di Jamshedpur, India pada 25 Julai dipercayai terjadi apabila ibu kanak-kanak itu membuat lap0ran anaknya hilng kepada pihak keretapi, GRP Tatanagar selepas mendapati anaknya tiada disisi ketika bangun dari tidur.

Menurut laporan Times of India, kejadlan berlaku apabila seorang ibu bersama anak perempuannya yang berusia 3 tahun dalam perjalanan ke Jamshedpur bersama kekasih barunya.

 

Kemungkinan ketika itu pasangan tersebut tertidur sehingga tidak menyedari svspek mencvlik anaknya..

 

Selepas sedar, ibu mendapati anaknya hilng lalu terus membuat lap0ran p0lis. Ibu mngsa telah membuat laporan anak hilng kepada GRP Tatanagar pada 26 Julai dan kees0kan harinya, p0lis telah men4han men5han dua orang setelah memerlksa rakaman CCTV dari stesen tersebut.

 

Dalam rakaman CCTV itu, didapati seorang lelaki telah mencvlik kanak-kanak itu yang ketika itu sedang tidur.

Selepas menhan kedua-dua svspek itu, mereka mengaku di hadapan p0lis semasa s0al slasat dan memberitahu p0lis mereka telah mer0g0l dan memengg4I kep4la kanak-kanak tersebut…

 

Menurut Superintendan P0lis (Keretapl) Ehtesham Waquarib, dua orang svspek yang dithan mengakv menceklk mngsa ketika mer0g0l aklbat tidak than mendengar kanak-kanak itu menangls tidak henti-henti.

Akhirnya selepas mer0g0l, mereka kemudian memengg4I kep4lanya dan membvangnya .

“Pasukan kami mencari kep4la yang hilng sepanjang hari di dalam dan di sekitar lokasi kejadlan pada hari Rabu.

 

“Pada hari Khamis, kami telah membawa dua pasukan skuad anjlng ke tempat kejadlan untuk mencari kep4la gadis yang hilng tetapi tidak dapat menemuinya.”

Tambah p0lis itu lagi, salah seorang svspek mempunyai rek0d jnyh yang serupa

Sspek pernah dijatvhi hukvman penj4ra dua tahun kerana mencvlik seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun dengan niat untuk membnuh di Jamshedpur pada 18 April 2015.

Lebih svlit apabila penduduk kampung member0ntak mrah ketika p0lis membawa svspek bersama anjlng ke kampung svspek bagi menges4n kepada kanak-kanak tersebut..

Penduduk kampung mula menyer4ng dengan mengepvng kenderaan p0lis minta svspek diserahkan kepada mereka..Hasil laporan autopsy menunjukkan kemalvan si anak yang r0sak tervk membuktikan bahawa dia telah dir0g0l oleh si scspek.

Sumber:yoynetwork

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*