‘Sakiit Czer Lahirkan Adik Belum Hilang, Pergilah Main Di Taman Syurga Anakku’ – Luahan Wanita Ini Buat Ramai Sebakk

 

Merasai saat kehiilangan seseorang yang kita sayang adalah momen yang sangat pediih apatah lagi, insan tersebut pernah menvmpang dalam r4him kita selama sembilan bulan.

Di Facebook, Nurul Atikah berkongsi kisah mengenai pem3rgian anaknya disebabkan masalah s4luran pern4fasan terlalu sempiit.

Aku p4srah

Muhammad Yusuf Mikael bin Abdul Gani. Mumy halalkan susu mumy sayang. Mumy redha anakku. Adik tinggal mumy atas p4ngkuan mummy. Mummy mengucap dekat adik, terus adik tersent4k walaupun adik tak sedar. Sakit czer l4hirkan adik pun belum hilang dik. Pergilah bermain di taman syurga anakku. Doa mummy sentiasa mengiringi mu. Anak yang sangat baik. Lepas ni ta ada yang kejut mummy ajak main 4 pagi. Tak ada lagi gelak tawa anak mumy. Allahuakbar sesungguhnya ujian mu terlalu berat ya Allah. Aku redhaa, aku p4srah. Tunggu mummy abah dan abang ya sayang. Allah tak akan uji di luar kem4mpuan kita. Maafkan mummy anakku.

Menurut Atikah, anak keduanya iaitu Muhammad Yusuf Mikael telah menghembvskan nafas terakhirnya di Hospital Pulau Pinang.

Sebagai ibu dia redha dengan ujian yang diberikan oleh Allah terhadapnya. Bercerita mengenai lebih lanjut, Atikah memberitahu bahawa anaknya itu lahir tidak cukup bulan.

Jelasnya lagi, anaknya turut mempunyai masalah saluran pern4fasan yang sempit. Hanya doa dan keajaiban yang mampu diharapkan oleh Atikah sepanjang anaknya berada di hospital.

Mummy harap doktor cakap tiipu

Mummy harap apa doktor cakap semua tipu yusuf tak kritikal. Mummy nak peluk Yusuf rindu sangat. Mummy nak anak mummy balik. Nak anak mumy sihat. Minta semua doakan malaikat kecilku. Dari Bagan specialist adik kena tukar ke Island Hospital bila keaadan adik makin kriitikal adik trus masuk icu Hospital Pulau Pinang. MuMmy abah masuk tengok adik. Panggil adik. Walaupun doktor bagi ubat tidur adik dengar mummy dan abah panggil adik. Kuatnyaa adik sayang sekuat nama adik. Bagi yang tanya kenapa Yusuf masuk 1cu, saluran pern4fasan yusuf terlalu sempit dan ada lagi sebab lain berkenan dengan saluran pernafasan dia. Buat masa sekarang doktor kata Yusuf kritikal tapi mummy tak percaya cakap doktor sebab mummy percaya anak mummy kuat. Comel sangat Yusuf tadi bersih putih sangat adik. Doktor cakap mummy dan abah kena bersedia dengan keadaan adik macam ni.

Sebelum ini, Atikah turut memaklumkan yang anaknya itu telah ditukar-tukarkan ke pelbagai hospital sebelum di bawa ke Hospital Pulau Pinang.

Jelasnya lagi, doktor turut memintanya dan suami agar bersedia dengan keadaan anaknya pada masa tersebut.

Namun, dapat dilihat dari ruangan komen yang turut berasa sedih dan seb4k kehilangan anaknya. Ramai juga yang mendoakan agar Atikah terus kuat untuk menghadapinya.

Sumber: Nurul Atikah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*