Wanita diperc@yai d0ktor M4Kl pengguna jalan raya, doa dijngkiti C0vid-19.

 

Sejak semalam, tular di media sosial rakaman dashc@m memperlihatkan pemadu kereta yang melakukan pusingan U sesuka hati hingga mengak!batkan kesusahan pemandu lain.

Cara u-turn membah4yakan.

Menerusi muat naik daripada seorang pengguna Twitter dikenlai sebagai Fadzli Amin, dia memaklumkan bahawa pemandu tersebut merupakan seorang d0ktor dan telah melakukan prov0kasi kepadanya selepas melakukan pusingan U.

 

 

Doa perkara tak baik.

Lebih mengeruhkan keadaan, d0ktor wanita itu juga telah mengeluarkan kata-kata kesat serta mendoakan agar dirinya dijngkiti wab@k C0vid-19.

Situ@si tegang itu telah dirakam oleh pengguna Twitter tersebut dan tular di media sosi4l sehingga menghadirkan pelbagai maklum balas kurang enak daripada warganet.

 

 

Agaknya str3ss rawat pes4kit.

HaI ini membuatkan ramai yang kurang senang dengan keadaan tersebut kerana seolah-olah tidak menghormati pengguna jalan yang lain.

Mereka juga mempertikaikan kredibilti seorang petugas barisan hadapan yang mem4ki-h4mun pengguna jalan raya lain disebabkan salah faham ketika memandu.

Ada kata lampu isyarat dekat situ memang beng0ng.

Nanti m4ti orang tak tnaya sijil ke pangkat.

Dalam pada itu, seorang lagi pengguna Twitter mendkwa bahawa wanita tersebut merupakan pensyarah di salah satu universiti awam. Menurutnya, d0ktor tersebut memang terkenal dengan sikap agres!f dan dianggap somb0ng oleh pelajarnya..

Walau bagaimanapun, kesahihan video ini tidak dapat dipastikan memandangkan hanya satu pihak sahaja menceritakan hal tersebut.

Namun begitu, masing-masing diharap dapat menyelesaikan perselisihan faham ini dengan matang agar tidak mencerminkan imej yang kurang baik kepada mana-mana institusi ker@jaan.

Sumber: Fadzli Amin

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*