Dihujani Dengan Komen ‘Cantik’, Video Marissa Dania Curi Tumpuan Ramai

Anak perempuan kepada pelakon Norman Hakim juga merupakan antara anak selebriti yang sering mendapat perhatian warganet apabila sikapnya yang matang dari usia mengundang anaknya itu yang diberi nama Marissa Dania disenangi mereka.

Malah baru-baru ini, Marissa Dania dipuji warganet dimana selepas abangnya, Danish Hakim menghulurkan duit perbelanjaan buat ayahnya itu dan puteri kedua kepada Abby Abadi ini turut melakukan hal yang sama.

106603901_680603669224647_2542824618192725113_n

Marissa Dania juga membuatkan orang ramai memujinya kerana dia pandai mengambil peluang dengan menceburi perniagaan secara ‘online’ meskipun masih muda.

Puteri pelakon terkenal ini berusia 16 tahun dan terdahulu Marissa Dania merupakan salah seorang anak selebriti yang tular dimedia sosial kerana kecantikannya sehingga menerima pelbagai pujian ramai dan anak perempuan kedua Norman Hakim ini turut sering menjadi tumpuan diruangan Instagram.

Ternyata Marissa Dania sudah diikuti ribuan pengguna Instagram yang mana lebih 430,000 warganet yang suka melihat perkongsian darinya. Terbaharu pula, Marrisa Dania ada memuat naik video mempromosikan tudung dan menariknya dia berkongsikan cara untuk mengayakan tudung terbabit.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ℳ𝒶𝓇𝒾𝓈𝓈𝒶 𝒟𝒶𝓃𝒾𝒶 ℋ𝒶𝓀𝒾𝓂 (@marissadania_)


Lalu diruangan komen, Marissa Dania dihujani dengan respon ‘cantik’ apabila rata-ratanya memuji kecantikannya disamping meninggalkan ribuan tanda suka menerusi posting itu.

“Cantiknyaaa”

Marissa DaniaMarissa Dania

“Nak pinjam cantik sikit”

Marissa DaniaMarissa Dania

“Lawa nya omg”

Screenshot_208Screenshot_209

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

 

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*