Suami Sempat Selfie Sebelum Tol4k Isteri Hamil 7 Bulan Jatvh Dari Tebing Bukit

Sepatutnya pasangan ini dalam persiapan untuk menyambut cahaya mata yang bakal dilahirkan dua bulan lagi, namun bertukar t.ragedi dek kerana sikap tidak berhati perut si suami.

Seorang lelaki di Turki, Hakan Aysal, 40 dibawa ke mahkamah atas t.uduhan memb.unuh isterinya Semra Aysal dan bayi mereka yang masih belum lahir ketika sedang bercuti di Butterfly Valley di bandar Mugla, Turki.

Sebelum memb.unuh isterinya, Hakan dilaporkan mengambil gambar swafoto bersama isterinya yang hamil tujuh bulan kemudian menolak isterinya jatuh dari tebing bukit.

 

Penda.kwaraya berkata k.emalangan itu sebenarnya adalah rancangan Hakan untuk menuntut wang insurans.

Hakan dit.uduh melakukan j.enayah pemb.unhan dengan sengaja dimana dia merancang untuk memb.unuh isterinya bagi mendapatkan wang insurans kem.alangan jiwa sebanyak 400,000 lira Turki (RM250,000) dimana pernerima adalah dirinya sendiri.

Pend.akwa turut mend.akwa alasan mereka duduk di atas bukit itu selama tiga jam adalah kerana Hakan mahu memastikan tiada orang di situ dan terus memb.unuh isterinya dengan menolak jatuh.

Pihak pend.akwa turut menemukan dokumen dimana Hakan telah menuntut pembayaran insurans sebanyak TRY 400,000 selepas isterinya men.nggal dunia namun ia ditolak untuk melakukan si.asatan.

 

Dalam satu video temubual bersama saudara m.angsa, Naim Yolcu mengatakan bahawa ketika mereka sekelurga ke Institut Perubatan Forensik untuk mengambil ma.yat isterinya, Hakan tidak keluar dari kereta dan reaksinya seolah tiada apa yang berlaku.

“Setelah dia men.inggal, kami baru tahu Hakan ada mengambil tiga pinjaman atas nama adik saya. Selain itu, Hakan t.akut dengan ketinggian, jadi sukan ekstrem apa yang boleh dilakukan olehnya jika dia t.akut dengan ketinggian?” kata Naim.

Sementara itu, dalam soal jawab bersama mahkamah, Hakan menafikan dia bertangungjawab atas kem.atian isterinya.

“Dia meminta saya untuk memberikannya telefon. Saya bangun dan kemudian mendengar isteri saya menjerit di belakang saya ketika saya berjalan beberapa langkah untuk mendapatkan telefon dari begnya. Ketika saya berpatah balik, dia tidak ada di sana. Saya tidak t.olak isteri saya,” katanya.

Difahamkan, Mahkamah Jen.ayah Tinggi Fethiye memutuskan Hakan akan dit.ahan kerana merangcang pemb.unuhan isterinya dan s.iasatan masih diteruskan.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

 

SUMBER: Mirror via gulapop

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*