Mi $egera Hrga RM16.90 … Yg Kurang Duit $ila Menabvng Dlu – Alif Syukri

Selain ter.kenal dengan men.jual jamu dan supplem3n untuk wanita, Datuk Seri Aliff Syukri kini nam.paknya sudah men.jebakkan dir1 dalam perniagaan makanan pula.

Baru-baru ini, usaha.wan terke.nal ini telah mengelu4rkan pr0duk baru iaitu mee seger.a yang dipanggil Mie Congek.

Menvrut p0sting di Instagram Aliff, mee sege.ra tersebvt baru memasuki pasaran selepas enam bulan pihaknya melakvkan kaj1an dan bagi yang berminat nak membelinya, sebungkus mee sege.ra ini berharg4 RM16.90 sahaja. Waa… 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aliff syukri bin kamarzaman (@aliffsyukriterlajaklaris)


“Yang ada duit cub4 lahh… yang kurang duit sil4 mena.bung dulu” 

Mungkin bagi Aliff, harg4 mee sege.ra tersebvt iang.gap ber.patutan namun tak semua pembeli me.rasakan begitu.

Sege.lintir n3tizen mendak.wa harg4 bagi sebungkus mee segera tersebvt agak mah4l jika dibanding dengan mee sege.ra lain di pasaran.

Pun begitu, menerus1 perk0ngsian Facebook juta.wan kos.metik ini, dia me.minta mereka yang tidak mempunyai wang yang mencukvpi untuk membeli makanan tersebvt supaya mena.bung terlebih dahulu sebelum membelinya. “Dato sal4h pah4m ni… harg4 tu tak masuk ak4l sangat dato” 

Tid4k pua$ hat1 dengan apa yang di.nyatakan Aliff, ramai di kalang4n n3tizen menge.cam harg4 mee sege.ra tersebvt yang di.rasakan sangat mah4l dan tidak mam.pu untuk dibeli sesetengah 0rang.

Ada juga n3tizen yang meminta supaya Aliff menje.laskan kepada pembeli mengap4 harg4 mee tersebvt agak mah4l daripada mee yang ada di pasaran.

SUMBER

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*