Zulin Aziz Cakap Korea Dengan Maryam, “Kuat Propa Memasing”

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan Zulin Aziz ini. Bukan sahaja berbakat besar dalam bidang lakonan, pengacaraan dan nyanyian, malah kisah peribadinya juga sering mendapat tumpuan umum. Dari kisahnya putus tunang, transformasi bentuk tubuh yang kian langsing dan sebagainya, macam-macam hal yang jadi.

Namun Zulin Aziz masih berkongsikan video-video menarik dan lawak menerusi sosial media miliknya. Terbaharu satu video yang memaparkan Zulin Aziz cakap Korea dengan Maryam dari DurianKimchi telah mencuri perhatian ramai.

Zulin Aziz
Zulin Aziz

Menerusi rakaman tersebut kelihatan Zulin Aziz sedang berbual dalam bahasa Korea dengan gadis berasal dari negara tersebut. Tidak pasti betul atau tidak yang diperkatakan, namun Maryam nampak melayan sahaja perbualan Zulin Aziz itu.

Malah apa yang mencuri perhatian ramai adalah Maryam cuba kantoikan Zulin Aziz yang mungkin sudah ada buah hati. Lebih menghiburkan apabila suami Maryam, Ryzal turut serta perbualan tersebut namun hanya bercakap bahasa kantonis dengan Zulin.

Berikut adalah video Zulin Aziz cakap Korea dengan Maryam yang dimuat naik menerusi Instagram milik selebriti ini:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by زولين عزيز (@zulinaziz)

 

 

Perkongsian tersebut telah meraih lebih 265 ribu tontonan dan 35 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai video yang dikongsikan ini di ruangan komen seperti berikut:

“Hahahah Maryam pun melayan je”

Zulin Cakap Korea Dengan Maryam 3

“Hahaha yang kantoni tu geng2 membesar tengok drama Hong Kong je faham”

Zulin Cakap Korea Dengan Maryam 2

“Kuat propa memasing”

Zulin Cakap Korea Dengan Maryam 1

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*