Polis Melayu ini payung anak cina dan dirakam oleh seroang india. What a moment bagi mereka

Wow, Menarik perkongsian ni! Elemen penting ialah seorang anggota p0lis Melayu, seorang anak kecil berbangsa Cina dan ditulis oleh seorang India. Nah, inilah hasilnya! Betapa harmoni dan indahnya unsur-unsur yang membentuk negara bangsa Malaysia ni…

Terjemahan; Seorang abang p0lis Melayu menggunakan badannya to memayungi seorang budak kecil Cina daripada panas cahaya matahari semasa dia menyaksikan tayangan skrin ‘Golden Bull di hadapan Pavilion. Tidak kira apa bangsa, kita adalah rakyat Malaysia dan berbudi bahasa adalah menjadi amalan kita!

Original message;

This Malay abang policeman using his body to shield a Chinese adik boy from the sun when the boy standing in front of Pavilion to see the “Golden Bull” screen… No matter what our race is, We are MALAYSIANS after all and humanity is always among us !!

Kredit : Geng Keselamatan Negara via Sudar Oli Malaysia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*