Suami Buat Kejutan Tapi Reaksi Mira Filzah Bikin Peminat Tercuit Hati, “You Buat Preloved Ke?”

Rasanya semakin hari laman Youtube milik pasangan popular, Mira Filzah dan suaminya Wan Emir Astar semakin mendapat perhatian oleh warganet sekali gus yang meminati pelakon jelita ini juga dapat melihat telatah lucunya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)


Menerusi Youtube EmirAmirah, terdapat satu rakaman video terbaharu yang dikongsikan dan apa yang menariknya kali ini, suami Mira Filzah cuba untuk memberikan kejutan dalam menyahut husband challenge.

Dalam rakaman menunjukkan Wan Emir memilih sendiri beberapa koleksi baju daripada satu jenama dan selepas selamat sampai ke rumah, dia membukanya dan menyusun atur sebelum mengejutkan isterinya ini.

Walau bagaimanapun, nampaknya lain pula yang jadi tetapi di akhir dalam video suami pelakon Sweet Dreams ini memberikan kejutan dimana berdurasi lebih enam minit ini juga memaparkan Mira Filzah mengayakan baju yang diberi.

 

“Susah betul nak suprise Mira tau. Dia cepat tangkap dan tahu kalau orang nak suprise dia. Kalau dia terkejut tu memang betul suprise…”

Screenshot_129mira filzah

“Sweet”

mira filzahmira filzah

Bagi peminat yang cukup mengenali selebriti jelita ini sudah dapat mengetahui bahawa Mira Filzah tidak mudah untuk diberikan kejutan.

Dalam pada itu, warganet juga terhibur dengan sikap sporting antara pasangan sama cantik, sama padan ini menerusi perkongsian terbaharu mereka di Youtube.

“You buat preloved ke?”

Screenshot_133

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*