Nora Danish Menari TikTok Sampai Baju Terselak, Komen Penuh Dengan Ayat-Ayat Nakkal

Menjadi trend masa kini apabila ramai selebriti Malaysia dilihat sudah mempunyai akaun TikTok mereka sendiri dengan kongsikan bermacam video termasuk video menari.

Pelakon cantik manis yang dilihat seperti tidak dimamah usia iaitu Nora Danish merupakan salah seorang selebriti yang sering kongsikan video menari menerusi aplikasi terkenal tersebut.

Namun kali ini video TikTok Nora telah menjadi lain apabila ruangan komen posting tersebut telah dibanjiri dengan banyak komen nakal daripada penonton.

Sehingga ada yang memberitahu mereka menonton video itu berulang kali untuk melihat bahagian baju terselak sahaja.

Di dalam video tersebut, kelihatan butang baju Nora sedikit terbuka sehingga menampakkan baju dalamnya tetapi kemungkinan itu merupakan singlet yang dipakai oleh ibu kepada dua cahaya mata itu.

Dalam masa yang sama, ada juga yang sempat menegur tentang aurat Nora dan berharap agar beliau dapat menutupnya dengan sempurna.

Tudung rekaan 'pelik' ini komen comel Nora Danish Jika diikutkan di laman sosial sekarang ini ramai yang mengertawa dengan pelbag… | Beberapa orang, Orang, Tudung

Tetapi seperti yang kita tahu, Nora bukan lah seorang yang cepat melenting sekiranya ada yang meninggalkan komen begitu.

Nora langsung tidak membalas sebarang komen yang ditinggalkan oleh penonton.

Sumber foto dan video: TikTok Nora Danish

Sumber  :  https://www.hotfm.com.my/

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! MB

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*