[VIDEO] Tul4r Lelaki Ber4ng Pechkan Cermin Kereta Dengan Helmet

Semalam, tul4r satu vide0 menUnjkkan seorang lelaki yang bert!ndak agre$if dengan mem.ukul cermin hadapan sebuah kereta dengan helmet sehingga pecah atas sebab yang tidak diketahu!.

Menerusi vide0 yang vir4l ters.ebut, lelaki terbabit kelihatan berang dengan pemandu wanita berkenaan dan dek kerana terlalu mar4h, dia telah mengh.entak cermin hadapan dan cermin sisi kenderaan tersebVt sehingga pec.ah.

Susulan tul4r i$u tersebut, p0lis telah menah.an seorang lelaki yang didakw4 telah melakVkan perbu.atan terbab!t yang berl.aku berhampiran persimpangan lampu isyarat dekat Parit Jawa, Muar.

Menurut Harian Metro, Ketua P0lis Daerah Muar, Asisten Komisioner Zaharudin Rasip berkata, kejad!an yang berl.aku pada jam 3.45 petang itu berpunc4 daripada per$elisihan faham seorang penunggang motosikal berusia 25 tahun dengan pemandu kereta wanita berusia 26 tahun.

$uspk kini telah ditah4n p0lis dan kemudian dihantar ke Hosp.ital Pak.ar Sultanah Fatimah (HPSF) Muar kerana dipercaya! mengala.mi ma$alah me.ntal dan masih menerima rawatan di hospital berkenaan.

SUMBER : LOBAK MERAH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*