“Nampak Baby Bump”-Gara2 Kongsi Foto, Elly Mazlein Jadi Tumpuan Peminat

Pelakon popular yang membintangi drama Kampung People, Elly Mazlein semakin mendapat perhatian apabila pasti ramai sudah cukup meminati bakat serba bolehnya kerana selain berlakon, dia juga dikenali sebagai penyanyi dan pengacara.

Sejak kebelakangan ini juga, Elly Mazlein sering dilihat menerusi kaca televisyen apabila dia mengendalikan beberapa program. Walau bagaimanapun, seperti yang ramai tahu pula pelakon jelita ini  telah mengendalikan rancangan Muzikal Lawak Superstar 2 sebagai pengacara yang mana rancangan terbabit sudah memasuki minggu kelima.

157383882_488143642347014_1030148578143351507_n

Seperti biasa juga, kebanyakan selebriti menggunakan laman sosial popular, Instagram bagi berkongsikan perkembangan kerjaya kepada peminat dan pengikut dan begitu jugalah yang dilakukan oleh Elly Mazlein.

Melalui beberapa perkongsian foto, Elly Mazlein atau turut mesra dengan panggilan Kak Lina Pompom memuat naik busana yang digayakan di rancangan Muzikal Lawak Superstar 2 dimana dia berkongsikan perihal lengkap mengenai gayanya pada minggu lalu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein)


 

Namun begitu, menjengah pula ke ruangan komen, rata-rata peminat sangat teruja disamping mendakwa Elly Mazlein sepertinya dilihat sedang hamil dan turut didakwa mempunyai baby bump selepas melihat perkongsian fotonya itu kepada umum.

“Hehe nampak baby bump…”

Elly MazleinElly MazleinElly Mazlein

“Minggu lepas lagi dah nampak…”

Elly MazleinElly MazleinScreenshot_398

Pun begitu, dalam pada masa yang sama, kecantikan Elly Mazlein turut mendapat pujian ramai selain posting foto terbabit ditinggalkan ribuan tanda suka.

“Wow cantik sangat-sangat”

Screenshot_399

“Cantiknya kak”

Screenshot_400Screenshot_401

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*