Lelaki Tab4h Jaga Isteri Terl4ntar S4kit, Tak Pernah Tunjuk Pen4t Depan Isteri Walaupun Hati Men4han Seribu Perasaan

Rumah tangga yang mana tidak di vji. Semua akan melalui pelbagai vjian dariNya. Bezanya vjian tersebut dihadapi penuh kes4baran ataupun mengelvh dan berasa tidak pvas hati terhadap vjian tersebut. Begitulah di lalvi oleh seorang suami yang hebat ini. Dia lah suami, dia jugalah yang kini mengg4las tugas isteri menguruskan anak-anak bila isterinya tidak lagi berd4ya menjalankan tugasnya.

Menerusi perkongsian di halaman Tiktoknya, pemilik akaun yang menggunakan nama samaran Zaha801 ini ternyata menyentvh hati sesiapa saja yang melihatnya. Man4 tid4knya, si isteri yang tersayang divji Ilahi dengan penyakit darah tinggi sehingga pec4h salur darah di bahagian otaknya. Dari insan yang ceria dan penyayang, kini isterinya terlantar dan tak lagi mampu menguruskan diri serta anak-anak. Beliau juga kini tid4k l4gi m4mpu mengingati suami serta keluarganya diseb4bkan peny4kit yang diderit4inya itu.

Rata-rata netizen menz4hirkan rasa simp4ti terhadap keluarga ini. Lebih terharu, si suami masih setia menjaga dan merawat si isteri dengan penuh kasih sayang. Kebajikan anak-anak pula tidak pernah terabai walaupun ibu mereka terlantar kes4kitan. Tugas memasak, menjaga anak-anak serta memastikan anak-anak ke sekolah tetap dijalankan sepertimana si isteri melakukanya sebelum ini.

KOMEN NETIZEN:

Menurutnya lagi, setakat ini tiada lagi raw4tan khusus untuk salur darah yang pec4h tersebut. Doktor juga menasihati beliau supaya membawa si isteri pulang ke rumah. Diseb4bkan salur darah di bahagian otak yang pec4h tersebut menyebabkan keadaan isterinya kini lumpvh serta hil4ng ing4tan.

Ber4t mata kita yang memandang, sudah pasti ber4t lagi bahu si suami yang memikulnya. Semoga si suami tetap diberikan kekuatan serta kesab4ran dalam menjaga amanah yang diberikan sehingga nafas ter4khir. Cinta suami yang ikhlas itu Insyaallah sehingga ke syurga.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok @Zaha80

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*