Nabila, Engku Emran nikah esok?

KUALA LUMPUR: “Minta maaf, saya tidak boleh komen,” demikian jawapan ringkas kakak selebriti popular, Neelofa iaitu Noor Nabila Mohd Noor mengulas desas-desus dipercayai diperkatakan netizen mendakwanya dan Engku Emran Engku Zainal Abidin bakal diijabkabulkan, esok.

“Sebelum ini, saya sudah memberikan kenyataan saya tidak mahu komen mengenai perkara ini. Saya juga bukannya seorang artis.

“Saya harap semua memahami, terima kasih,” katanya kepada BH Online.

Sejak awal bulan ini, gosip Nabila dan Engku Emran hangat diperkatakan dalam laman sembang, malah mendapat liputan meluas media di Indonesia.

Nabila mula intim dengan Engku Emran apabila masing-masing berkongsi minat sukan berbasikal melalui paparan foto dalam laman sosial.

Malah, foto Engku Emran yang dikatakan menyertai majlis usrah bersama Ustaz Wadi di kediaman Nabila, tular.

Engku Emran Engku Zainal Abidin memuatkan naik foto menunjukkan bayangan wajah Noor Nabila ketika lagu By Your Side diputarkan, sekali gus mengesahkan hubungan cinta yang terjalin.
Engku Emran Engku Zainal Abidin memuatkan naik foto menunjukkan bayangan wajah Noor Nabila ketika lagu By Your Side diputarkan, sekali gus mengesahkan hubungan cinta yang terjalin.

Sebelum ini, menerusi laman Instagram (IG), Engku Emran memuatkan naik foto menunjukkan bayangan wajah Nabila yang ketika itu berada dalam kereta bersamanya.

Foto bayangan Nabila diambil dari radio kereta yang sedang memainkan lagu berjudul By Your Side nyanyian penyanyi antarabangsa, Sade. Ia sekali gus mengesahkan hubungan cinta yang sedang terjalin.

“Chappy until you came along,” tulis Engku Emran.

Semakan di Instagram (IG) Nabila mendapati, usahawan dan penerbit itu tidak memuatkan apa-apa persediaan mahupun bayangan mengadakan majlis pernikahan, esok.

Nabila bercerai dengan pelakon Sharnaaz Ahmad, Julai tahun lalu selepas hampir setahun berdepan kemelut rumah tangga. Mereka dikurniakan cahaya mata lelaki, Jebat Jayden.

Engku Emran pula berpisah dengan bintang Indonesia, Laudya Cynthia Bella, Julai tahun lalu, selepas dua tahun mendirikan rumah tangga. Sebelum ini, Engku Emran pernah mendirikan rumah tangga dengan aktres, Erra Fazira dan dikurniakan cahaya mata, Engku Aleesya.

Sumber: Berita Harian

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*