“Sanggup Tak Ada Duit Demi Keluarga” – Elfira Loy

Baru sahaja menyambut hari ulang tahun kelahiran yang ke-27, pelakon, Elfira Loy menyatakan bahawa dia seorang yang meletakkan kebahagiaan keluarga sebagai keutamaan.

Kebahagiaan keluarga my top priority

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @elfiraloy

 

Kebahagiaan keluarga adalah my top priority. El seorang yang jenis, kalau el ada RM100, el bagi 100 semua kat dia orang. El lagi sangup tak ada duit dari tengok orang lain takde duit.

Menurut Elfira, dia sangat percaya pada rezeki Allah dan tidak akan berkira sesama manusia. Sehingga sekarang, dia turut percaya bahawa rezeki yang dimiliki olehnya itu merupakan rezeki milik semua orang juga. Bila-bila sahaja boleh hilang. Oleh sebab itu, dia akan berfikir mengenai orang lain dulu.

Family first

Betul tu, keluarga paling utama. InsyaAllah rezeki itu akan sentiasa ada. Banyak yang kita beri, banyak lagi yang kita dapat. Bagusnya Elfira, semoga rezeki buat keluarga El mencurah-curah. Semoga Elfira menjadi isteri, anak dan ibu yang baik.

Rata-rata netizen memberikan pujian buat Elfira kerana mengutamakan keluarga terlebih dahulu berbanding diri sendiri. Ujar netizen lagi, mereka berharap rezeki Elfira dan seluruh ahli keluarganya bakal bertambah selepas ini.

Sumber: Elfira Loy 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ohbulan.com/

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*