Bawa Ank Kecil Z1arah Kbur Isteri, Bapa TunggaI Diuji Motor R0sak Dalam Perjalanan

Setiap daripada kita berhadapan dengan dugaan yang berbeza-beza, apabila melihat betapa perit dan susahnya kehidupan orang lain, membuatkan kita lebih mengenal erti hidup.

Begitu juga dengan perk0ngsian seorang pemandu Grab di Faceb0ok dengan nama akaun, Munir Saleh. Bercerita mengenai pengalamannya bertemu dengan seorang ayah dan anak kecilnya, yang ketika itu sedang dalam kesuIitan.

Difahamkan, ayah tersebut bersama anak kecil yang berusia 2 tahun menaiki motorsikal menuju ke pus4ra arwh isterinya. Namun, motorsikal r0sak ketika dalam perjalanan.

Justeru, ayah berkenaan menggunakan perkhidmatan pemandu Grab tersebut. Maka, daripada situlah pemandu Grab itu mengetahui kisah sed1h yang dilalui dua beranak itu.

Mari ikuti kisah ini…

Motor r0sak dalam perjalanan bawa anak pergi kbur isteri

Isteri mninggaI masa anak umur 7 hari

Menurut apa yang diceritakan, si ayah yang menggalas tanggungjawab menjaga anak seorang diri, selepas kemat1an isterinya kira-kira dua tahun yang lalu.

Tuhan tidak akan menguji jika seseorang tidak mampu, semoga bapa tunggaI bersama anaknya dapat menjalani hidup dengan tabah meskipun tanpa kehadiran isteri tercinta. Syabas juga diucapkan kepada pemandu Grab yang sudi membntu.

VlDEO:

Sumber : Munir Saleh via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*