Adik, Abah Masih Belum Putus Semangat. Bapa Cetak Gambar Anak Hilang di Baju Supaya Orang Lain Dapat Bantu

Bak kata pepatah, kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah sepanjang masa. Itulah pepatah yang sesuai digunakan untuk seorang bapa ini apabila dia diuji dengan keh!langan seorang anak yang dia kasihi.

Sebagai se0rang ibu bapa mana yang tidak sedih dengan berita keh!langan se0rang anak yang dia kasihi ini. Mengikut rekod di Malaysia ini, boleh dikatakan selalu berlaku kes keh!langan kanak-kanak dan ada kes yang melibatkan kemat!an dan ada juga kes yang gagal dikesan sehingga hari ini. Trend keh!langan kanak-kanak di dalam negara Malaysia ini sudah pasti merisaukan kita semua.

Se0rang bapa ini berkongsikan c0retan sayunya di laman faceb0ok mengenai seorang anak lelaki yang baru berusia 8 tahun sudah h!lang hampir setahun dan gagal dikesan sehingga ke hari ini.

Malahan sesuatu yang menyedihkan adalah dia sehingga kini telah melakukan pelbagai ikhtiar semata-mata untuk mencari anaknya termasuklah memakai baju yang dicetak gambar anaknya tersebut demi mencari semula insan kesayangannya itu.

 

Pelbagai F!tnah Turut Dilemparkan Terhadapnya

 

kanak-kanak hilang

10 Bulan 7 Hari Masih Tidak Jumpa

Assalamuala!kum.wbt.
Keh!langan anak saya masih belum dijump4i h!ngga kini.
 
Cub@an demi cub@an, dugaan demi dug@an k4mi hadapi dan bermacam f!tnah dil0ntarkan. Kami redha ketentuan Ilahi.
 
Di dalam hati tidak pernah berpvtus-asa mencari Zahir. K4mi sekeluarga mem0hon kepada rakan-rakan berd0a bersama, supaya pencar!an anak kami, Zahir, ditemui.
Sudah t!dak tertanggung ker!nduan di dalam h4ti pada Zahir. Ya Allah, Kaulah Maha Mengetahui segalanya, aku berserah kepadaMu Ya Allah. Temukanl4h an4kku, Zahir.
Luahan sayu lelaki itu turut mengundang rasa sedih para pengikutnya di laman faceb00k. Ramai yang berharap supaya kanak-kanak tersebut segera ditemui. Malahan tidak kurang juga, mereka turut mend0akan agar keluarga tersebut diber!kan ketabahan serta keku@tan dal@m mengh4dapi ujian yang diberikan oleh Allah ini.
Kita sebagai rakyat Malaysia marilah sama-sama mendoakan supaya adik Zahir segera ditemui. Diharap ibu bapa dan keluarga adik Zahir tidak berputus asa dan sentiasa mendoakan yang terbaik buat adik Zahir.
SumberMohd Fauzi

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*