Emma Maembong Tengah Syok Bertiktok, Sekali Kena Sep4k Pungvng Dgn Suami

Pelakon yang berasal dari pantai timur Terengganu, Emma Maembong atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Binti Ismail. Emma merupakan anak kesembilan daripada sebelas adik-beradik. Adiknya Chacha Maembong dan kakaknya Yaya Maembong juga merupakan pelakon.

Terbaru beliau memuatnaik satu video tiktok bersama suaminya dilaman instagramnya. Video yang dikongsi lebih kurang 3 jam lepas telah meraih lebih 100k tontonan dan pelbagai komen dari netizen.

“Selamber Sep4k Pungvng Wife”

Emma Maembong telah mendirikan rumahtangga bersama seorang juruterbang Muhammad Shazli Azhar pada 20 Februari 2020, dan mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki pada 08 November 2020.

Kecoh suami Emma cium Chacha Maembong, tak tahu huku.m h4lal h4ram

Terdahulu AKSI pelakon Chacha Maembong dicium oleh kakaknya, Emma Maembong dan abang ipar, Shazli Azhar semasa bergambar di atas pelamin mengundang rasa kurang senang segelintir netizen.

Menerusi Facebok Makcik Bawang Channel, rata-rata netizen menegur tindakan dan kelakuan tersebut kerana dianggap tidak menjaga batas pergaulan antara ipar duai, bukan mahram.

“Beratlah tak tahu dosa pahala yang mana haram. Bab faraid pun belum khatam!

Sebelum itu, dua keping foto yang dirakam oleh Project2pi itu tersebar di laman Facebook dipercayai dikongsi oleh akaun kelab peminat Emma iaitu Emanizers.

Bagaimanapun, hasil carian mendapati foto tersebut telah dipadam oleh pengendali akuan berkenaan.

Pada Khamis lalu, Emma selamat bergelar isteri kepada juruterbang, Muhammad Shazli Azhar, 32, di Bukit Damansara, Kuala Lumpur.

Sama cantik sama padan… Emma dan Shazli berkahwin pada Khamis lalu.

Majlis pernikahan diadakan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh keluarga dan teman rapat.

Emma memberitahu dia mula mengenali Shazli ketika menghadiri sambutan ulang tahun Uqasha Senrose pada tahun 2017.

Pelakon filem Kimchi Untuk Awak ini juga terbuka hati menerima Shazli sebagai suami kerana sikap lelaki itu yang mementingkan keluarga dan agama.

Biodata
1. Pemilik nama penuh Fatimah Rohani binti Ismail. Dikenali sebagai Emma Maembong. Nama panggilannya Timah dan Emma.

2. Lahir pada 27 Mac 1992 di Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia. Kini berusia 27 tahun (2019).

3. Kediamannya terletak di Kuala Lumpur.

4. Berketinggian 1.55 meter.

5. Anak kepada pasangan Ismail Embong (bapa) dan Yatimah Zainab (ibu). Bapanya berbangsa Melayu, manakala ibunya berketurunan Scotland. Bagaimanapun pasangan ini sudahpun bercerai. Emma kini berada di bawah jagaan bapanya.

Sumber : instagram @emma_maembong Via MV

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*