Gatal Sangat Nak Bagi Pickupline, Sampai Tercukur Sideburn..

Seorang wanita yang juga merupakan seorang tukang gunting rambut di sebuah saloon tergamam apabila menerima pickupline daripada pelanggannya sendiri.

Salah timing cuba bagi pickupline sampai tercukur sideburn sendiri

Menerusi video yang dikongsikan oleh seorang wanita dikenali sebagai Yatt Mustafa di akaun TikTok miliknya itu, dia yang sedang asyik menggunting rambut tergamam apabila pelanggan menggelar dirinya dengan perkataan yang tidak elok. Namun pelanggan itu sebenarnya mahu memberikan pickupline.
Sejak kita kenal ni kan, saya tengok kak yatt ni macam haram. Apa kata saya halalkan..

Akibat terkejut, wanita itu tersalah cukur di bahagian sideburn pemuda itu. Walau bagaimanapun, pemuda berkenaan masih lagi tenang dan menghabiskan ayat pickupline yang diberi. Wanita tersebut tersengih mendengar pickupline yang manis itu sebelum membalas semula dengan pickupline juga.

Dengan tenang habiskan ayat pickupline

@yatt_mustafaThrowback Video Lama Xpa Kan.Thank You So Much Dekat Adik2 Yang Selalu Support Mini Salon Kakyatt.##foryourpage ##foryou ##fypシ ##fyp♬ original sound – Yattmustafa

‘Nasib cakap cepat, kalau tak hilang telinga’

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat gelagat mereka yang saling berbalas pickupline dan ada juga merasa kesian melihat rambut pemuda tersebut ditobek begitu.

Sumber : yatt_mustafa

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://ohbulan.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*