Pertama Kali Berlakon Jadi Doktor Bagi Filem Frontliners, Ramai Yang Tiba2 “jatuh saklt” Nak Jadi ‘Pesaklt’ Zul Ariffin

Filem Juang The Movie mengisahkan tentang petugas barisan hadapan yang telah berjuang menyelamatkan banyak nyawa ketika negara dilanda virus COVID-19.

Nama pelakon Zul Ariffin sudah semestinya sinonim dengan drama atau filem aksi mahupun kisah cinta, tetapi kali ini pelakon kelahiran Taiping, Perak itu telah tampil dengan watak baharu.

Zul bakal membawa watak sebagai seorang doktor bagi filem lakonannya yang berjudul Juang The Movie dibawah penerbitan Suhan Movies dan bakal ditayangkan tidak lama lagi.

Posting terbaharu Zul turut membuatkan ramai peminatnya sudah tidak sabar untuk menonton filem tersebut untuk melihat lakonannya sebagai seorang doktor.

Mana tidaknya, sebelum ini Zul sering membawa watak aksi lasak, hero pujaan Malaya dan watak biasa yang sering menampilkan dirinya sebagai watak utama.

Kebanyakan peminatnya di laman Instagram turut berasa teruja sehingga ada yang sanggup untuk menjadi ‘pesakit’.

Alahai, ada-ada sahaja lah peminat ni ya sampai sanggup nak jadi orang sakit ya, tapi kalau jadi pesakit pun bukan Zul boleh rawat kan.

Drama tersebut turut menampilkan pelakon lain antaranya ialah Zizan Razak, Janna Nick, Pekin Ibrahim, Lisdawati, Fahrin Ahmad, Dian P. Ramlee, Luqman Hafiz dan ramai lagi.

Difahamkan filem ini berkaitan tentang petugas barisan hadapan berhadapan dengan situasi COVID-19 melanda negara.

Filem ini akan dapat ditonton di pawagam pada tahun 2022 nanti!

Sumber foto: Instagram Zul Ariffin dan Juang The Movie

Via : https://www.hotfm.com.my/hotselebriti-pertama-kali-berlakon-jadi-doktor-bagi-filem-frontliners-ada-yang-nak-jadi-pesakit-zul-ariffin/.

Article sebelumnya,

Jika sebelum ini penyanyi Ismail Izzani, dan Naim Daniel, berkongsi foto yang berjaya membuatkan netizen ‘terliur’ melihat struktur badan mereka yang sado

Terbaru, pelakon terkenal Zul Arifin menerusi empat posting di laman Instagramnya turut berkongsi fotonya di dalam tab mandi. Perkongsiannya itu secara tidak langsung meraih pelbagai respon daripada peminatnya.

‘Sunny beautiful day.

Menerusi empat keping foto tersebut, memaparkan Zul Ariffin yang tidak berbaju dan sedang mandi di dalam kolam. Perkongsian tersebut secara tidak langsung membuatkan netizen ‘teruja’ dan ‘terliur’ melihat foto tersebut.

Die punya santai tak boleh bawa bincang.

Wow, harini boss belanja gambar.

Pada masa yang sama, netizen juga sempat berjenaka dengan Zul Ariffin berhubung rotinya yang telah dibawa lari oleh monyet yang turut berada di situ.

Urat yg mahal bro.

Alamak zul belanja ah.

Menerusi entri Instastory, Zul turut berkongsi tiga video yang memaparkan dia sedang mandi di dalam kolam tersebut. Tidak berakhir di situ, terdapat satu video yang menunjukkan dia sedang makan snek segera sambil air pancuran terkena kakinya.

Admin Meninjau komen :

Sumber: Zul Ariffin.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: http://trendingkini.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*