“PeIik,Foto Raya Dengan Suami Tak Ada, Nak Tengok Sedondon” – Netizen

Noor Nabila merupakan kakak kepada pengacara dan usahawan terkenal Noor Neelofa. Sebelum ini beliau dikenali kerana telah bernikah dengan pelakon drama Bukan Aku Tak Cinta iaitu Sharnaaz Ahmad. Bagaimanapun perkahwinan mereka berdua tidak bertahan lama apabila telah bercrai sekitar Julai tahun lalu. Hasil pernikahan Nabila dan Sharnaaz mereka telah  dikurniakan seorang anak lelaki yang bernama Jebat Jayden yang kini berusia 3 tahun.

Baru-baru ini Nabila telah telah mengakhiri status ibu tunggalnya apabila memutuskan untuk mengahwini bekas suami Erra Fazira iaitu Engku Emran. Perkenalan mereka berdua bermula apabila sama-sama terlibat dalam sukan berbasikal sejak tahun lalu.

Perkahwinan antara Engku Emran dan Nabila merupakan pernikahan kali ketiga antara kedua-duanya.

Hubungan yang baru beberapa bulan terjalin itu akhirnya berakhir ke jinjang pelamin apabila Engku Emran tidak berfikir panjang untuk melamar Noor Nabila untuk menjadi suri hati hidupnya.

Tahun ini merupakan tahun pertama buat pasangan Nabila dan Engku Emran menyambut hari raya berdua setelah bergelar pasangan suami isteri.

Bagaimanapun menjengah ke akaun Instagram Nabila, hanya gambar beliau seorang diri dan di entri sebelumnya beberapa gambar Jebat Jayden yang dimuatnaik bersempena hari raya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noor Nabila (@noornabila)

Peminat dan netizen turut tertanya-tanya gambar sambutan hari raya Nabila bersama suaminya Engku Emran kerana tiada gambar bersama di rakam mahupun dikongsikan oleh Nabila dan Engku Emran di media sosial.

Ruangan komen di entri yang dimuatnaik oleh Nabila di penuhi ucapan selamat hari raya dan juga pertanyaan mengenai suaminya itu.

Sebagai peminat, mereka hanya mahukan pasangan yang masih lagi dalam fasa bulan madu itu berbahagia dan gembira bersama sebagai sebuah keluarga.

Usia perkahwinan baru sahaja menjangkau dua bulan. Sudah pasti peminat juga tidak mahu sesuatu yang tidak diingini berlaku dalam rumahtangga yang baru sahaja dibina itu.

Mungkin Engku Emran mempunyai urusan yang tidak dapat dielakkan mahupun mempunyai alasan tersendiri. Mudah-mudahan hubungan pasangan tersebut baik-baik sahaja.

Sumber : Instagram Noor Nabila

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Satkoba Viral

Sumber : http://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*