“Mana Satu Ayah, Macam Sebaya Semua” Gambar Raya Bark0ba Bersama Keluarga Jadi Perhatian

Bell Ngasri merupakan pelakon komedi yang amat disukai ramai. Selalu saja w4tak Bell membuatkan ramai terhibur.

Lakonannya yang bersahaja dan amat natural membuatkan ramai senang hati menontonnya. Baru-baru ini pun, lakonannya dalam filem berjudul 18 Puasa Di Kampung Pisang telah menjadi bualan ramai. Watak Bell bernama Bark0ba ternyata diingati para penonton.

Filem arahan Mamat Khalid ini berjaya mengutlp sebanyak RM1 juta dalam masa tiga hari ditayangkan di Astro First. Setelah 3 minggu ditayangkan, kutlpan telah mencecah RM4 juta, satu jumlah yang amat menakjvbkan. Satu svkses buat filem ini dan juga membuatkan nama Bell Ngasri mencanak naik.

Ketika hari raya pertama, Bell ada muatnaik satu gambar raya bersama isteri dan anak-anaknya. Memang cantik semuanya memakai baju raya warna sedondon. Tema untuk tahun ini family Bell memilih warna pink.

Ini caption dari Bell Ngasri: “Selamat hari raya kepada semua. Saya nak minta maaf zahir dan juga batin yep. Dah macam kawan-kawan semua.”

Melihat gambar berkenaan, ramai yang menulis dan memberi resp0n. Antaranya ada menulis bahawa dalam gambar ni semuanya nampak muda. Bagaikan semuanya sebaya umurnya.

Masalah nya asal ayahnya tak tua.” Itu yang ditulis oleh Qish Shakira.

Seorang lagi follower bernama Tuah Hashim bergvrau dan buat-buat tanya, yang mana satu ayahnya: “Mana bapaknya?

Dila Azman menulis: “Comel nampak semuanya. Abang Bell Ngasri pun tak besar-besar, boleh sama-sama geng dah dengan anak-anak.

Ada juga bergurau menglngati watak Barkoba yang mana merupakan seorang yang tak puasa. Ini tulis individu bernama Izu: “Orang tak puasa mana boleh raya.

Selain itu, ramai rakan artis dilihat menulis ucapan raya kepada Bell Ngasri sekeluarga. Antaranya ialah Alif Satar, Fahrin Ahmad, Mawi, Mamak Puteh, Syamsul Ghau Ghau, dan para peminatnya.

Ramai juga yang memvji Bell Ngasri dan isteri sama cantik dan sama padan. Pada usia 40 tahun, ternyata Bell Ngasri nampak awet muda, bagaikan remaja, begitu juag dengan isterinya.

Untuk pengetahuan, Bell Ngasri bernikah dengan isterinya Farhana Syasya pada tahun 2007 dan mempunyai tiga orang anak.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Satkoba Viral

Sumber : newstel

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*