Hanya Pencinta Kucing Je Faham -“Lelaki Pun Boleh Mer4ung, MeIaIak Kalau Kena Macam Ni”

Bukan hanya hubungan sesama manusia yang mewujudkan perasaan sayang dan cinta. Perhubungan dengan m4khluk Allah yang comel ni juga tidak kurang meruntun hati pencinta haiwan manja ini bila terpaksa berpisah untuk selamanya.

Bukan senang untuk menerima, perasaan kehilangan itu akan sentiasa menghantui, selagi masih mengingati. Ya, ia mungkin hanya seekor kucing, namun bukankan ia juga m4khluk Allah yang punya nyawa?

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Qila Shahirah (@qilaistheone)

Rawan hati saat melihat video perkongsian Qila Shahirah di akaun instagram beliau. Video berdurasi lima minit itu ternyata membuatkan ramai warganet menitiskan air mata. Kucing beliau yang bernama Pak Tam dikatakan termakan r4cun tikus. Tak sanggup melihat haiwan peliharaan kesayangan beliau itu n4zak, beliau bergegas membawa Pak Tam ke klinik veterinar berdekatan, namun PakTam pergi jua!

Doktor mengesahkan r4cun tikus tersebut terlalu cepat mereb4k dan Pak Tam tak dapat diselamatkan lagi. Tangisan penuh syahdu mengiringi pem3rgian PakTam. Semoga mereka bertemu lagi di syurga…

Komen Netizen:

Rata-rata warganet memberi komen supaya memberi kucing tersebut minum air kelapa. Ada juga yang tidak sanggup melihat video perkongsian tersebut sehingga habis. Namun perkongsian tersebut ternyata bukan hanya berjaya meruntun hati pencinta kucing, tetapi hati manusia biasa juga.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Satkoba Viral

Sumber : Ig qilaistheone

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*