Datin Shahida Tampil Bagi Satu Nasihat BilaTahu WaniCh0mel Menlnggal Dunla

Seorang wanita iaitu Wani Comel yang pernah menjadi bualan hangat netizen di media sosial dek k.ontroversi bersama seorang usahawan k.osmetik terkenal dimaklumkan telah mening.gal dunia a.kibat C0vid 19.

Sebelum ini kisah seorang gadis bernama Nurul Airawani Nazira Ibrahim, atau lebih dikenali sebagai Wani Chomel, 23, kerana mempunyai m.asalah berat badan mencecah hampir 300 kilogram.

Kisah Wani itu mendapat perhatian seorang jutawan kosmetik,lalu pada bulan Ogos tahun lalu ,usahawan itu datang untuk membantunya dan menjadikan Wani sebagai duta bagi satu produk pelangsingan badan keluaran syarikatnya.

Berita pemergian Wani Comel atau nama sebenarnya Nurul Airawani Nazira dimaklumkan Zarina Anjoulie menerusi satu posting di Instagram. Wani Comel yang baru berusia 24 tahun itu telah menghembuskan nafas terakhirnya pada jam 9 malam tadi (Rabu) a.kibat w.abak m.aut C0vid 19.

Assalamualaikum

Saya ingin maklumkan Nurul Airawani Nazira atau Wani Comel dah kembali ke rahmatullah pada jam 9pm tarikh 18 Ogos 2021.

Wani pergi dihari yg sama anak saya mening.gal.Mereka berdua mening.gal disahkan C0vid 19..Allahuakbar Allahuakbar. Sayu hati saya 2 insan yg saya sayangi telah pergi dihari yg sama. Saya mohon pada semua rakan rakan sedekahkan AlFatihah utk Wani Comel & Putri Nur Rabiatul Nabihah.

Berdasarkan perkongsian tersebut, Zarina memaklumkan bahawa seorang lagi wanita yang dikenalinya, Putri Rabiatul Nabiha iaitu merangkap rakan baik Wani Comel turut disahkan mening.gal dunia pada jam 4:40 pagi (18 Ogos).

Salam takziah. Kedua-dua arwah memang baik orangnya. Anju memang sayang dua insan ini, hormat orang dan berbudi bahasa. I love you both and will always pray for both of you my adik-adik.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen mengucapkan salam takziah buat keluarga Wani Comel dan Putri Rabiatul Nabiha.

Mereka mendoakan agar kedua-dua arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Reaksi Orang Ramai

Allahuakbar…lama sungguh x tgk perkembangan wani…tau2 pg ni ternampak post ni dah mening.gal sbb c0vid19..innalillahiwainnalillahirojiun Al-Fatihah dan salam takziah… Allahuakbar.

Innalilahiwainnailahirojiun. Semoga Allah mengampunkan d.osanya, menerima semua amalannya & menempatkan beliau bersama org beriman.

Salam takziah..semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh…Aamin.

Innalillahiwainnailaihirojiun..al Fatihah…moga Allah mencucuri rahmat ke atas mereka.. amiinn ya Rabbal a’lamiinn.

Reaksi Datin Shahida

Dalam pada itu Datin Shahida menodakan arwah di tempatkan di kalangan mereka yang beramal soleh dan menasihati orang ramai untuk mmenjaga diri dari virvs C0vid kerana kem4tian itu sungguh dekat dengan diri kuta

Terdahulu, gadis berkenaan yang dikenali sebagai Wani Chomel atau nama sebenarnya Nurul Airawani Nazira Ibrahim mengadakan sidang media pada semalam dan mendakwa dirinya tertip/u dengan seorang usahawan kosmetik berhubung kontrak yang ditandatangani sebelum ini.

Wanie sebelum ini dilaporkan telah dilantik sebagai duta produk pelangsingan badan dan perlu menjalani pembedahan di bahagian perut terlebih dahulu. Selepas pembedahan tersebut dilakukan, beliau kemudiannya menandatangani kontrak berhubung perjanjian berkenaan.

“Bagaimanapun saya tidak menerima sebarang bentuk bantuan seperti yang telah dijanjikan.

“Lebih menyedihkan apabila saya cuma menerima ‘upah’ kurang daripada RM1,000 selepas terlibat dengan penghasilan kandungan video tentang produk pelangsingan badan,” katanya seperti dipetik Kosmo.

Kredit : OB/FB

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*