Peminat berdekah tonton Haris miming suara Neelofa, “Lawak2 duanya…”

 

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan selebriti dan usahawan popular ini Neelofa dimana selain tudung, dia juga meneroka industri makanan dengan mengeluarkan produk sendiri.

Rasanya ramai sudah cukup kenal dengan produk diberi nama Nilofa iaitu susu pisang yang dikeluarkan Neelofa sejak tahun 2019. Sambutan yang diterima Neelofa sehingga kini dengan baik membuktikan produk terbabit menjadi pilihan ramai.

Walau bagaimanapun, apa yang menarik perhatian tentang produk miliknya itu apabila cara baru mempromosikannya mencuit hati netizen apabila suaminya, Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz turut sama mengundang netizen berdekah

IMG_20210918_204700

Menerusi satu rakaman video yang dikongsikan melalui Instagram Lofa.page memaparkan Haris Ismail memegang produk isterinya itu sambil mempromosikannya.

Namun begitu, tidak tahan peminat untuk ketawa mendengar suara Neelofa dan Haris pula miming dengan bersungguh-sungguh lalu mengund4ng juga ruangan komen dihujani dengan bermacam-macam reaksi lucu.

Apa tidaknya, peminat merasa terhibur dengan sikap kedua-duanya yang lucu selepas Haris miming suara Neelofa yang mana cara terbaru mempromosikan produk itu berjaya membuatkan mereka merasa terhibur.

“Agak- agak idea siapa yang nak promo cara terbaru ni”

Suara NeelofaIMG_20210918_204549

“Kan… ada ada aje idea buat kita terhibur. Memang comel lah!!”

IMG_20210918_204606

“Ada ada je kan… ada pulak yang ikut lepas ni”

Suara Neelofa

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*