Jasa Mu Sentiasa Di Hati Kami,Hampir 50 Hari Melawan C19 “Bekas Penembak Negara Telah Me’ninggalkan Kita”

Bekas pen3mbak negara, Muslifah Zulkifli yang pernah mewakili Malaysia dan mengharumkan nama negara di Sukan Asia 2014 apabila memenangi pingat gangsa dalam acara Rifle 50m Prone Berpasukan Wanita bersama Nur Suryani Taibi dan Ayuni Farhana Halim dikhabarkan men1nggal dunia awal pagi tadi.

Hal ini dikongsikan laman Facebook Majlis Sukan Negara (MSN) apabila mengucapkan salam takz1ah buat ahli keluarga Allahy4rham dan mendoakan agar roh beliau ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Sahabat maklumkan menlnggal disebabkan wab4k

Menerusi perkongsian lain di laman sosial, sahabatnya yang dikenali sebagai Faridah Zainol turut memuat naik perkhabaran duk4 ini apabila memaklumkan yang Muslifah telah bert4rung nyaw4 hampir 50 hari disebabkan wab4k Cov1d-19.

Menteri KBS juga ucapkan salam takzlah

Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu turut memuat perkahabaran tersebut dengan mengucapkan salam takzlah buat ahli keluarga Muslifah Zulkifli.

Hal ini dimuat naik di laman Facebooknya dengan menyertakan sekali gambar bekas pen3mbak negara itu ketika mewakili negara dalam sukan tersebut

Untuk makluman, bekas pen3mbak negara yang juga merupakan jurulatih skuad menemb4k Wilayah Persekutuan ini adalah antara atlet lama yang berada dalam program latihan pasukan kebangsaan dan pernah terbabit dalam Program Podium pada tahun 2015-2017.

Akhir Kata

Jasamu Terhadap Negara Sentiasa Dikenang.

Sumber Dan Rujukan

Oh My Media

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*