Dr. Rafidah ‘Petik’ Golongan Anttivksin, Rita Rudaini Bersuara – ‘Tak Semestinya Belajar Tinggi Semuanya Bijak’

Nama pelakon Rita Rudaini sering menjadi tumpuan sejak kebelakangan ini. Ada sahaja luahan perasaan, kontroversi yang melibatkan aktres kelahiran negeri Perlis ini.

Kami tidak mahu anda di sini

Dr. Rafidah ‘Petik’ Golongan Anttivksin, Rita Rudaini Bersuara – ‘Tak Semestinya Belajar Tinggi Semuanya Bijak’

Terbaru, Rita, 45, dilihat tidak berpvas hati dengan ciapan daripada Pakar Perunding Perubatan dan Pakar Nefrologi Hospital Putrajaya, Dr Rafidah Abdullah di laman Twitter miliknya.

Menerusi hantaran tersebut, Dr. Rafidah merujuk kepada individu yang ga.gal mematuhi undang-undang negara serta golongan anttivksin.

Sindir Dr. Rafidah, golongan anttivksin boleh terus tinggal di Malaysia tetapi katanya hanya di gua.

Belajar tinggi tak semuanya bijak

Dr. Rafidah ‘Petik’ Golongan Anttivksin, Rita Rudaini Bersuara – ‘Tak Semestinya Belajar Tinggi Semuanya Bijak’

Sementara itu, pemilik nama lengkap Rita Rudaini Mokhtar mengakui terkejvt dengan pemikiran Dr. Rafidah yang bergelar seorang doktor.

Siapakah dia ini? Dr. itu stand untuk apa ya? Kalau stand untuk doktor, sistur amat terkejvt juga dengan pemikiran dari otak yang dianugerah dan dipinjamkan oleh Allah swt pada dia. Baru sistur tau, tak semestinya orang yang belajar tinggi, semuanya bijak. Hanya bijak atas kertas peperiksaan bidang mereka saja.

Terdahulu, Rita menafikan dirinya anttivksin seperti yang didkkwa segelintir pihak hanya disebabkan belum bersedia untuk menerima vaksin Covid-19 sebaliknya menggelarkan dirinya prosafe.

Sumber: Instagram @ritrud727, Twitter @rafidah72

Kredit : Ohbulan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*