Lama Menyepi Sekali Ada Yang Bongkarkan Mira Filzah Kini Sedang Berbadan Dua. Terkejut Tengok Ini Yang Individu Ini Bongkarkan.

Tahniah? Untuk apa? Hah, sengaja Poklip mulakan dengan bebelan. Bukan apa, ada segelintir warganet yang hanya tahu membaca tajuk. Selepas itu pandai-pandai buat cerita sendiri malah tambah garam lagi. Poklip pun tak berapa pasti tetapi mungkin sekarang adalah musim artis merahsiakan sesuatu yang baik. Mungkin mereka ada sebab tersendiri atau memang sengaja hendak orang terkejar-kejar.

Bak kata orang, adalah rasa seperti artis Hollywood kan. Poklip tidak ada masalah. Di zaman media sosial ini, kita tidak perlu bersusah payah sangat. Mereka lebih senang berkongsi di situ. Jadi sebagai rakan media, kita pantau sahaja. Jika ada soalan lebih, kita cuba hubungi. Kalau sus4h sangat angkat panggilan atau jawab pertanyaan, Poklip tanya terus dalam ruangan pojok ini.

Okay, berbalik kepada ucapan tahniah tadi, dengar cerita pelakon cantik manis, Mira Filzah sekarang sedang menghitung hari untuk bergelar ibu? Kalau betul tahniah tau! Poklip ada juga melintasi feed suami Mira, Wan Emir. Dalam perkongsian terbaru, ada peminat mendkwa seperti terlihat baby bump pelakon itu. Ramai pula yang seolah-olah mengiyakan tekaan itu.

Malah, ada sumber mendkwa, hantaran yang dimuat naik Mira dalam media sosialnya adalah gambar-gambar lama. Kata sumber, itu disebabkan Mira mahu merahsiakan terlebih dahulu berita baik itu. Betul atau tidak, tuan badan sahaja boleh menjawab. Tetapi Poklip faham kalau Mira merahsiakan kehamilan, kalau benar itu terjadi. Di zaman sekarang ini, kita bukan boleh percaya semua orang kan? Mungkin kalau benar Mira hamil, dia ada sebab sendiri untuk merahsiakan. Sama seperti pasangan selebriti lain. Kita tunggu berita baik masing-masing sahaja okay?

Sumber: Utusan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : https://www.mediamalaysia.cc

Macam Dah Tak Lama Nak Bersalin. Gambar Baby Bump Neelofa Terserlah Masa Di Cafe Dior. Sekali Ini Pulak Komen Warganet.

Umum mengetahui, telahan peminat tentang kehamilan Neelofa hampir tepat apabila selebriti itu meminta orang ramai bersabar sementara menunggu masa yang sesuai untuk dikongsikan. Walaupun tidak memberi apa-apa pengesahan tentang berita baik itu, isteri kepada pendakwah selebriti Pencetus Ummah (PU) Riz berkenaan mempunyai alasan untuk mengunci mulut.

Setelah bermacam desas-sesus mengenai kehamilan selebriti terkenal, Neelofa berkata apabila tiba waktu yang tepat pasti beliau akan berkongsi tentang berita gembira itu. Terbaru, tular gambar Neelofa bersama ‘babybump’nya jelas kelihatan semasa dia berkunjung ke sebuah cafe butik ternama, Dior.

Sejak Julai lalu, cerita tentang ‘baby bump’ Neelofa terus menjadi topik perbualan hangat warganet di media sosial. Dalam pada itu, bekas pengacara program MeleTOP mengakui suami dan keluarganya turut teruja menanti kehadiran anak pertama mereka.

Malah, dia juga tidak pernah meletakkan sebarang sasaran jantina untuk bayi sulungnya itu. “Soal jantina, tak kisah sebab itu semua rezeki Allah. Bukan kami sahaja, saya rasa suami orang lain pun mesti excited dan keluarga mereka pun tak sabar menunggu berita kehamilan.

“Sejujurnya saya dan suami tak pernah tertekan atau berbincang terlalu serius tentang anak sebab kami pun baru kahwin, masih lagi dalam proses mengenali,” ujarnya. Neelofa dan Haris, 26, mendirikan rumah tangga di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 Mac lalu.

“Macam Baby Boy”

“Mummy Lofa Cantik”

“Nampak Macam Perut tu Dah 7 Bulan Mengandung”

Sumber :Instagram Neelofa

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : https://www.malaysiatimes.news

Menang Anugerah Gandingan Serasi Abpbh Dengan Wanna. Ini Pula Kata Kata Dari Pu Riz Buat Ramai Yang Terkedu.

KUALA LUMPUR: Kali pertama digandingkan dalam filem bercorak drama Islamik, Ada Apa Dengan Dosa, PU Riz dan Wanna Ali membolot trofi kategori online, Gandingan Serasi Filem Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-34.

Penampilan sulung Riz yang juga suami Neelofa di layar perak dengan Wanna yang julung kali ditawarkan watak utama dalam filem, ternyata berbaloi. Riz atau nama sebenar, Haris Ismail menyifatkan trofi dimenangi sebagai suatu pengiktirafan.

“Terima kasih ABPBH 34 dan BH kerana memberikan pengiktirafan melalui majlis ini. Walaupun ramai calon lain lebih hebat, tapi rezeki berpihak kepada saya dan gandingan filem ini,” katanya kepada BH Online. Riz berkata, skrip filem Ada Apa Dengan Dosa dihasilkan bersama bekas wartawan, Rudy Imran Shamsuddin.

“Saya memfokus bahagian skrip yang berat dan memerlukan perhatian mereka yang lebih arif terutama dalam soal agama. Saya rombak dan tulis semula. Riz atau nama sebenar, Haris Ismail menyifatkan trofi dimenangi sebagai suatu pengiktirafan.

“Bagaimanapun, tunjang skrip iaitu kira-kira 80 peratus ditulis Rudy,” katanya. Sementara itu, Wanna Ali terkejut memenangi kategori berkenaan. “Semoga kejayaan ini dapat membuka pintu rezeki untuk saya. Ini filem kelima yang saya lakonkan tetapi yang pertama membabitkan peranan utama.

“Empat filem terdahulu saya membawa watak pembantu iaitu Aku Ada Kau Ada, Tokan, Bopeng dan Coast Guard,” katanya. Filem Ada Apa Dengan Dosa arahan Rahila Ali sepatutnya ditayangkan di pawagam, September tahun lalu. Namun, berikutan pandemik COVID-19, filem itu ditayangkan di Astro First, Jun tahun lalu.

Gandingan Riz dan Wanna mengalahkan calon lain, Sharnaaz Ahmad dan Nelydia Senrose (Jebat), Syafiq Kyle dan Mimi Lana (Saka Nan Sepi), Nabil Aqil dan Ika Nabella (Takut Ke Tak) dan Syahmi Sazli dan Emaleen Minhad (Mael Totey The Movie). Pu Rizz ada berkongsi pengumuman tersebut di IG Sorty beliau.

Terdahulu Rosyam Noor pernah puji Pu Rizz dan Neelofa pasangan serasi

Pada Mac lalu pernikahan antara usahawan dan selebriti popular, Noor Neelofa yang sah bergelar isteri kepada PU Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail telah menamatkan segala spekulasi mengenai mereka. Tidak terlalu mendedahkan kisah mereka kepada umum mengundang berita penikahan Neelofa dan jejaka pilihan hatinya itu mendapat perhatian meluas di media sosial.

Walau bagaimanapun, melihat pasangan bahagia ini di satu rakaman video menerusi IG Live Sembang Viral bersama Datuk Rosyam Nor dan Haris Ismail membuatkan pujian pelakon terkenal itu jadi tumpuan umum. Perkongsian semula di aplikasi, TikTok itu pada awalnya memaparkan Datuk Rosyam Nor dan Haris Ismail namun tiba-tiba muncul isterinya, Neelofa mengundang warganet juga tumpang gembira melihat kebahagiaan pasangan bagai pinang dibelah dua ini.

Kata-kata pujian Rosyam Nor buat Neelofa dan Haris Ismail yang mengatakan bahawa mereka adalah pasangan serasi dan mengulang kata-katanya itu lalu video terbabit ditonton 1.6 juta kali di ruangan aplikasi tersebut. Melihatkan video itu juga warganet diruangan komen membanjiri dengan pelbagai reaksi positif terhadap pasangan selebriti dan usahawan ini sehingga mereka hangat mendapat perhatian sekali gus menerima ribuan tanda suka ramai di hantaran video tersebut.

Ada Apa Dengan Dosa merupakan sebuah filem drama Islamik 2020 arahan Rahila Ali terbitan Pencil Pictures & Records. Menampilkan gandingan pelakon Wanna Ali, Haris Ismail (PU Riz), Fasha Sandha, Ashraf Muslim, Fauziah Nawi dan ramai lagi.

Sinopsis

Aurora (Wanna Ali), seorang gadis berusia 19 tahun yang merupakan anak luar nikah dan dibesarkan oleh sebuah keluarga bukan Islam di Eropah. Selepas mengetahui identiti dirinya, Aurora yang kecewa nyaris membahayakan diri, sebelum kehadiran seorang jejaka bernama Khaliq (Haris Ismail) yang mengubah kehidupannya.

Khaliq menemani Aurora dalam usaha pencarian ibu bapa kandungnya yang berada di Malaysia.Ibu kandung Aurora, Siti Zahrah (Fasha Sandha) masih lagi dibelenggu dengan dosa masa lampau. Manakala bapa kandungnya, Ustaz Aariz (Ashraf Muslim) yang juga seorang ustaz terkenal enggan lagi dibayangi kisah silam, lantas menidakkan kehadiran Aurora sebagai anak kandungnya kerana bimbang maruahnya akan tercalar di mata masyarakat.

Pelakon

Dibintangi Wanna Ali, Haris Ismail (PU Riz), Fasha Sandha, Ashraf Muslim, Adam Corrie, Fauziah Nawi dan ramai lagi. Pengarah Dan Syarikat Produksi. Sebuah filem terbitan Pencil Pictures & Records di bawah arahan sutradara Rahila Ali.

Wanna Ali jumpa ‘chemistry’ dengan PU Riz dalam ‘Ada Apa Dengan Dosa’ – “Dia berilmu, ada latar belakang agama!”

PERTAMA kali memegang watak utama dalam filem Ada Apa Dengan Dosa, pelakon Wanna Ali mendedahkan dia penah hampir berputus asa dan tidak mahu meneruskan lakonan kerana terlalu tertekan. Wanna, 23, bagaimanapun berkata semangatnya kembali pulih setelah menerima sokongan dan kata-kata semangat daripada dua pelakon iaitu Pencetus Ummah (PU) Riz dan Ashraf Muslim.

“Ini filem pertama saya bawa watak heroin dan perlu bermain dengan pelbagai emosi sampaikan ada satu masa itu saya jadi sangat down dan rasa macam tak boleh nak teruskan lakonan. “Tapi mujurlah saya dapat semula semangat itu apabila PU Riz dan Ashraf Muslim datang beri kata-kata sokongan dan minta saya tidak putus asa untuk teruskan penggambaran.

“Sampai sekarang saya masih ingat lagi pesanan dan nasihat yang diberikan oleh mereka… susah nak jumpa pelakon yang mempunyai sikap sentiasa menyokong seperti itu,” katanya kepada mStar. Ashraf Muslim dan PU Riz beri semangat kepada Wanna untuk terus bangkit.

Selain Wanna Ali, PU Riz dan Ashraf Muslim, filem ini turut dibintangi oleh Fasha Sandha, Fauziah Nawi dan Adam Corrie. Sementara itu, Wanna memberitahu dia selesa bergandingan bersama PU Riz dalam naskah terbaharu ini dan mengakui menemui keserasian dengan pendakwah muda berkenaan.

Hubungan rapat kami itu seperti saudara sahaja dan tak ada istilah cinta-cinta! Ibu bapa kami pun berkawan sejak dahulu. “PU Riz sangat membantu. Kami pun dah rapat macam saudara sendiri. Malah, sebelum ini pun kami dah berkawan, jadi tak susah nak cari chemistry itu.

“Tambahan pula ini filem dakwah, PU Riz memang ada latar belakang agama, dia sangat berilmu dan membuatkan proses penggambaran berjalan sangat baik!. “Hubungan rapat kami itu seperti saudara sahaja dan tak ada istilah cinta-cinta! Ibu bapa kami pun berkawan sejak dahulu,” katanya.

Wanna bersama ibunya yang juga Penerbit Pencil Pictures and Records, Datuk Ayu Puteh. Ditanya mengenai cabaran melakonkan watak Aurora dalam filem berkenaan, Wanna berkata agak sukar untuk dia melakonkan babak sedih sehingga perlu menitiskan air mata.

“Salah satu babak yang paling mencabar apabila Aurora bertemu ibu bapa kandungnya dan memerlukan saya bermain dengan emosi. “Sejujurnya saya ini bukanlah pelakon air mata, jadi saya perlu terjemahkan kesedihan itu sehinggalah perasaan itu benar-benar dirasai oleh pengarah.

“Pengarah Rahila Ali pula sangat teliti mengenai lakonan dan dia akan suruh buat setiap babak berulang kali sehinggalah semuanya berpuas hati,” ujarnya. Ada Apa Dengan Dosa yang dijadualkan tarikh tayangan pada 24 September di pawagam terpaksa ditayangkan di saluran Astro First pada Khamis ini berikutan keadaan negara yang masih dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Filem ini mengisahkan Aurora yang kembali mencari sinar Islam dan keluarga kandung selepas ditinggalkan di rumah anak yatim sejak lahir.

Dato Rosyam Nor Dan Ashraf Muslim Terkedut Tiba Tiba PU Riz Hilang. Rupanya Neelofa Terus Tutup Wifi Lepas Dapat Soalan Ini.

Menerusi satu potongan video di laman rasmi Instagram (IG) TV9 Malaysia, perbincangan yang dilakukan di dalam IG Live Sembang Viral bersama Dato’ Rosyam Nor dan juga tetamu jemputan pelakon Ashraf Muslim dan juga PU Riz tentang adab ibu bapa depan anak.

Dalam potongan video tersebut, Rosyam Nor bertanyakan kepada PU Riz perkara yang menjadi tanda tanya dalam kalangan peminat tentang kesahihan berita bahawa isterinya sedang berbadan dua.

Video:

https://www.instagram.com/p/CV7G8OlPtnd/?utm_source=ig_web_copy_link

Rosyam Nor bertanyakan soalan panas berbunyi “Adakah PU Riz ada melakukan atau berbisik di perut isteri bersama anak sekarang?”

Namun, menjawab kepada soalan itu, PU Riz sekadar berkata dia tidak gemar menyatakan apa amalan-amalan yang dilakukannya dan ingin menjadikannya rahsia antara dirinya sahaja.

Sempat memberikan petua amalan doa yang boleh diikuti oleh orang ramai supaya anak yang bakal dilahirkan menjadi orang yang soleh dan solehah.

Namun begitu, apa yang mencuit hati adalah apabila Neelofa sempat memberikan komen gurauan “I dah block live ustad” ketika suaminya diajukan soalan perangkap itu apabila dengan tiba-tiba PU Riz keluar daripada perbincangan yang sedang dilakukan akibat gangguan Internet.

Beberapa minggu lalu tular mengenai desas-desus kehamilan pengacara dan usahawan terkenal, Noor Neelofa masih menjadi teka-teki apabila dia kekal tidak memberi jawapan berhubung perkara itu.

Meskipun acap kali ditembak soalan sama, isteri kepada pendakwah, Haris Ismail ini tetap dengan keputusannya untuk tidak mengesah atau menidakkan soal kehamilan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumebr: Sumber: Instagram TV9 Malaysia.

Teruja dengan sikap humble Neelofa. Pengguna Tiktok dedah satu kelakuan baik Neelofa ni.

Apabila membuat apa-apa pesanan, bagi golongan selebriti pasti kita merasakan ia semuanya akan diurus pihak pengurus selebriti itu sendiri namun melihatkan posting salah seorang pengguna TikTok yang masuk ruangan fyp mengundang ramai peminat memberikan pujian.

Selebriti terbabit merupakan usahawan, pengacara dan pelakon popular iaitu Neelofa. Video yang dikongsikan oleh pengguna atas nama Suraya Halim setakat ini ditonton lebih 200,000 kali.

Ternyata sikap humble Neelofa menerima pujian pengguna TikTok apabila individu terbabit memuat naik kelakuan baik Neelofa yang turut mendoakannya. Kelihatan menerusi video yang dikongsikan dimana ia turut menerima ribuan tanda suka ramai, Neelofa dilihat membuat pesanan sendiri kepadanya dan perkara itu membuatkan dia juga mengutarakan rasa syukur.

Katanya diruangan kapsyen, selalunya suami Neelofa iaitu Haris Ismail yang membuat pesanan namun pada kali ini selebriti itu sendiri dan selain menghantar mesej di Instagram, difahamkan Neelofa terus menghantar pesanan di WhatsApp.

Warganet diruangan komen turut mengutarakan rasa kagum melihat sikap humble Neelofa sehingga dia hangat mendapat perhatian di aplikasi tersebut dan dalam pada masa yang sama menerima ribuan tanda suka ramai di hantaran video terbabit.

Sumber : KL Menjerit

Video Neelofa dedahkan kelakuan baik suami. Terkejut ada pulak yang komen macam ni.

Usahawan dan selebriti terkenal, Neelofa telah disatukan dengan jejaka pilihan hatinya iaitu Haris Ismail pada Mac lalu dan nampaknya pasangan ini tidak henti-henti menjadi tumpuan peminat mereka. Apa tidaknya,

Neelofa dan Haris Ismail semakin membuatkan peminat tak keruan melihat kegembiraan pasangan bagai pinang dibelah dua ini yang sering tular dan menghiburkan selepas wargamaya tidak menyangka mereka suka mengusik antara satu sama lain.

Dalam pada itu, meskipun Neelofa kini sudah tidak terlalu aktif di kaca televisyen seperti sebelum ini, peminat masih sahaja dapat melihatnya yang kadang kala membuat IG live. Ternyata perkongsian pada kali ini apabila dia dilihat bersama pelakon, Fouziah Gous turut mendapat perhatian lebih dua ribu penonton melihat mereka di IG live.

Antara perbualan mereka juga dikongsikan semula oleh seorang individu yang lalu menjadi bualan wargamaya di TikTok dimana Neelofa berceritakan kelakuan baik suami, Haris Ismail atau turut dikenali PU Riz. Perkongsian tersebut membuatkan peminat merasakan Neelofa beruntung memiliki suami yang baik dan tak kurang juga, wargamaya mendoakan yang terbaik buat pasangan ini.

“Wah untung Neelofa, well perempuan yang baik untuk lelaki yang baik” “Alhamdulillah semoga kekal bahagia till jannah” “Alhamdulillah semoga bahagia…”

Sumber:HCL

Nampak tengah sarat tapi tetap ramah. Individu ni bongkarkan sesuatu tentang Neelofa buat ramai yang kagum.

Seronoknya tengok merpati dua sejoli ni jalan-jalan. Di Instagram, Neelofa ada kongsi gambarnya bercuti dengan suami tercinta, Haris Ismail. Cuba teka di mana? Ya Langkawi tapi kali ini tak dikritik sebab memang dah dibenarkan rentas negeri!

Nak dijadikan cerita ada seorang warganet, yang menggunakan nama Adrian di FB, mendkwa dia berada dalam satu penerbangan dengan mereka ke Langkawi. Menurutnya, dia sangat kagum dengan pasangan ini sebab pakai kasut murah sahaja walaupun memiliki empayar perniagaan yang besar.

“Dorg pakai apa yg lebih praktikal, lebih comfort, bangga kejap sbb den pun pkai brand yg sama.” Tambahnya lagi, dia juga menyaksikan Neelofa yang nampak sarat mengandung tetap ramah melayan peminat yang pergi nak ambil gambar.

“Humble ja orgnya, even kerap kena kritik di platform media, tetap tenang tak pernah react tak tentu arah.” Warganet ini juga mengambil pengajaran dari Neelofa. “Nak sukses, selalu la menunduk ke bawah sbb mungkin dia sedar, kita tak selamanya di atas.” Sumber: Cari

Ramai yang terkejut bila tahu Neelofa baiki 21 surau di Kelantan. Jumlah keseluruhan buat ramai yang terkedu.

Meskipun jadual harian dipenuhi dengan pelbagai aktiviti, selebriti dan usahawan popular Neelofa tidak lupa mengejar urusan akhirat. Memetik laporan Utusan Online, ia dapat terbukti apabila Neelofa atau nama penuhnya Noor Neelofa Mohd Noor membaca wirid Istighfar dipercayai di sebuah lokasi percutian pantai tanah air.

Selebriti berusia 32 tahun itu memuat naik sekeping gambar di InstaStory memaparkan helaian muka surat wirid yang memohon keampunan pada Yang Maha Esa. Terdahulu, Neelofa dilaporkan memperuntukkan RM500,000 melalui Pertubuhan Kasih Neelofa bagi membaiki 21 surau di Kelantan untuk memberi keselesaan kepada penduduk setempat beribadah.

Malah, bekas pengacara program MeleTOP itu juga mengundang perhatian warganet apabila dilihat sering mengusap bahagian perutnya sekali gus menimbulkan spekulasi bahawa dirinya sedang berbadan dua.

Bagaimanapun, Neelofa tidak mahu mengesahkan atau menafikan perkara tersebut sehingga tiba waktu yang tepat untuk berkongsi kepada umum. Sumber: Utusan Online (Zulqarnain Abu Hassan)

Lama mendiam kan diri akhirnya Neelofa sendiri tampil bersuara dedahkan khabar angin sedang hamil.

Telahan peminat tentang kehamilan Neelofa hampir tepat apabila selebriti itu meminta orang ramai bersabar sementara menunggu masa yang sesuai untuk dikongsikan. Walaupun tidak memberi apa-apa pengesahan tentang berita baik itu, isteri kepada pendakwah selebriti Pencetus Ummah (PU) Riz berkenaan mempunyai alasan untuk mengunci mulut.

“Saya rasa soalan tentang (kehamilan) ini sensitif untuk sesetengah orang, mungkin mereka ada alasan sendiri untuk menjawab atau tidak menjawab soalan itu… bagi saya pula sama ada desas-desus itu betul atau tidak, saya akan tunggu masa sesuai untuk berkongsi dengan orang ramai.

“InsyaAllah saya akan kongsikan berita baik ini nanti… kita pun nak doa-doa orang ramai, bukan benda burvk nak disorokkan cuma apabila tiba masa yang tepat, pasti saya kongsi. “Kita faham ada segelintir yang teruja,

ia sesuatu yang orang tunggu-tunggu cuma bayangkan jika terjadi pada seorang selebriti yang sedang mencuba (hamil) tapi tak betul berita itu pasti memberi kesan, jadi saya rasa sepatutnya orang ramai lebih memahami,” katanya kepada mStar.

Neelofa tunggu waktu sesuai umum berita kehamilan.

Neelofa ditemui semasa Program Kasih Prihatin Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) yang berlangsung di Surau Al-Mustaqim, PPR Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada Rabu. Turut serta dalam program pengagihan bakul kasih prihatin MAIWP itu ialah suaminya PU Riz atau Haris Ismail.

Sejak Julai lalu, cerita tentang ‘baby bump’ Neelofa terus menjadi topik perbualan hangat netizen di media sosial. Manakala, pada 24 September lalu, aksi Neelofa mengusap perut semasa menghadiri prosiding kes pelanggaran prosedur operasi standard (SOP) di Kompleks Mahkamah Seremban, Negeri Sembilan turut jadi tumpuan orang ramai.

Dalam pada itu, bekas pengacara program MeleTOP mengakui suami dan keluarganya turut teruja menanti kehadiran anak pertama mereka. Malah, dia juga tidak pernah meletakkan sebarang sasaran jantina untuk bayi sulungnya itu

“Soal jantina, tak kisah sebab itu semua rezeki Allah. Bukan kami sahaja, saya rasa suami orang lain pun mesti excited dan keluarga mereka pun tak sabar menunggu berita kehamilan. “Sejujurnya saya dan suami tak pernah tertekan atau berbincang terlalu serius tentang anak sebab kami pun baru kahwin, masih lagi dalam proses mengenali,” ujarnya.

Neelofa dan Haris, 26, mendirikan rumah tangga di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 Mac lalu. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : mStar

Neelofa dan suami tampil di Mahkamah Seremban. Terkejut sekali benda ni yang jadi perhatian warganet.

Pengacara dan usahawan fesyen muslimah berjaya Noor Neelofa jadi perhatian ramai apabila beberapa keping fotonya memegang perut sewaktu berada di pekarangan Mahkamah Seremban bersama suaminya, PU Riz.

Menerusi laman sosial Instagram, foto-foto yang dimuat naik di akaun _inaijari_ mengundang pelbagai maklum balas wargamaya yang rata-ratanya memberikan komen bekas pengacara MeleTOP itu sedang hamil.

Tampil dalam persalinan jubah serba kelabu, Neelofa dan PU Riz atau nama sebenarnya Muhammad Haris Mohd Ismail tiba di perkarangan mahkamah jam 8.40 pagi bagi mendengar sebutan semula kes pendakwaan tak patuh prosedur operasi standard (SOP) Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB), semasa ke kedai karpet di Nilai 3.

Neelofa yang berjalan di sisi suami dilihat beberapa kali memegang perutnya yang jelas kelihatan ‘berisi’. “Macam baby bump je, siap pegang-pegang lagi,” komen seorang wargamaya. “Nampak Neelofa pegang perutlah, pregnant kot hehe,” kata seorang wargamaya.

“Mesti ramai fokus kat sesuatu kan, baby bump Lofa,” ujar seorang wargamaya. “Semoga dipermudahkan urusan. Dah pregnant kot kalau betul alhamdulillah,” tulis seorang wargamaya. “Bestnya nampak baby bump dia, tahniah Lofa,” ucap seorang wargamaya lagi.

Sehingga kini, Neelofa belum membuat sebarang pengumuman rasmi jika benar dirinya sedang berbadan dua. Sekadar info, Neelofa dan Haris disatukan dalam ikatan suami isteri dalam satu majlis perkahwinan dan resepsi di sebuah hotel terkemuka di ibu kota pada 27 Mac lalu. Sumber: GEMPAK

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*