Isteri Minta Dilepaskan. Suami Tenang Je Boleh Pergi Buat Umrah Dulu. Sekali Ini Respon Dari Nuramirah Buat Ramai Yang Terkedu.

Kemelut rumah tangga antara usahawan, Nur Amirah dan suaminya El Azman dilihat masih belum menemui noktahnya meskipun sudah beberapa hari menjadi perhatian warganet. Terbaharu, El yang juga pengasas jenama Elrah Exclusive dipercayai berangkat ke Tanah Suci bagi mengerjakan umrah menerusi satu muat naik video di aplikasi TikTok memaparkan dirinya di sebuah lapangan terbang.

https://www.tiktok.com/@elazman/video/7033317061279403291?sender_device=pc&sender_web_id=6990217675675272705&is_from_webapp=v1&is_copy_url=0

Menerusi perkongsian beberapa InstaStory milik Nur Amirah pula, dia yang juga pempengaruh media sosial membuat luahan apa yang terbuku di hati yang berharap agar dirinya ‘dilepaskan’ oleh si suami. Selain menyaran supaya tidak menggunakan lagi perkataan RAH dipercayai singkatan namanya bagi jenama bisnes tersebut, ibu kepada dua cahaya mata itu tidak lupa mengucapkan selamat menunaikan umrah kepada suaminya.

Meninjau ke ruangan komen video TikTok berkenaan, ramai menyifatkan lelaki terbabit seolah-olah tiada rasa bersalah selepas didakwa tergamak membuang nama isterinya dari syarikat yang diusahakan bersama. Namun, ada juga segelintir warganet berharap agar El atau nama penuhnya Muhd Hilmi Che Azman memperbanyakkan doa di Tanah Suci sekali gus dapat menemui jalan bagi menyelesaikan masalah yang melanda.

Terdahulu, Nur Amirah atau mesra dipanggil Kak Migha melakukan pendedahan menerusi IG Live mendkwa namanya dibuang dari syarikat selepas meminta untuk berpisah. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: OMM

Isteri Bongkar Nama Dibuang Dari Syarikat Sendiri. Sekali Tak Boleh Berdiam Ini Pulak Reaksi Dari Warganet.

Baru-baru ini, kecoh di media sosial apabila seorang usahawan Nur Amirah mendkwa namanya dibuang daripada syarikat sendiri oleh suaminya di bawah jenama pakaian Elrah Exclusive sehingga mengundang simpati orang ramai. Menurut warganet, tindakan tersebut disifatkan menganiaya wanita apatah lagi pernah melalui susah senang bagi memperkukuhkan jenama berkenaan meskipun si suami tidak mempunyai apa-apa sebelum ini.

Menerusi pemerhatian di media sosial Facebook, segelintir warganet menyatakan hasrat untuk memboikot perniagaan lelaki berusia 33 tahun itu susulan dkwaan ‘jahat’ dilakukan terhadap isterinya. Mereka berpendapat, lelaki terbabit tergamak ‘buang’ isterinya daripada perniagaan yang diusahakan bersama-sama selain mendkwa bersikap ‘tarik tali’ meskipun wanita itu sudahmemfailkan permohonan pisah. Dah jutawan terus buang isteri

Menerusi ciapan di laman Twitter pula, terdapat juga individu menyatakan hasrat sama supaya tldak membeli lagi jenama berkenaan kerana ‘saklt hati’ apabila melihat pengorbanan usahawan wanita itu tidak dihargai oleh suaminya. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : https://transformasi.pw

Dikatakan Hampir Setahun Tidak Duduk Sebumbung. Isteri Pengasas Terkenal Bongkarkan Sikap Sebenar Suami.

Selesai membahasakan dirinya sebagai Kak Migha, isteri kepada El Azman ini disifatkan seorang wanita yang tak boleh duduk diam.

Ada saja benda yang mahu dibuat usahawan ini sejak masih bergelar penuntut universiti suatu ketika dulu. Enggan melihat generasi muda hari ini terbuai dengan keseronokan dunia perniagaan tanpa mendalami selok-belok bidang berkenaan, Nur Amirah Maulat Abdullah terpanggil untuk berkongsi rahsia.

“Kena ingat, bukan semua rezeki dia dalam business, setengah orang usaha sikit hasil kebabom, setengah orang usaha banyak tapi tak ada hasil. Sebab semuanya dari Allah. Jadi kalau boleh, nak berbisnes biarlah kena dengan cara. Kalau sambil study, buat part time pandai bahagi masa. Dapat duit lebih simpan jangan joli.

Tak tahu nak habaq lagu mana, tapi ilmu tu penting, Kak Migha start business masa umur 23 tahun habis study. Kerja juga office. Sambil kerja sambil business online.

Sampai satu tahap income masuk sehari ribu-ribu baru berhenti kerja. Bukan sehari masuk 5 order terus berhenti. Buat apa pun fikir dengan waras,” tegasnya yang merupakan graduan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Kewangan dari Universiti Teknologi Mara.

Nur Amirah yang kini mengusahakan perniagaan kosmetik Kayra Health Beauty selain meluaskan perniagaan jubah lelaki dan wanita di bawah jenama Elrah Exclusive brsama-sama suami yang juga seorang usahawan.

Hasil perkongsian hidup bersama El Azman, pasangan suami isteri ini dikurniakan dua orang anak iaitu Azkayra Malaiqa berusia 2 tahun dan Asytar Malik 9 bulan.

Diuji Dalam Perkahwinan, Setahun Tak Sebumbung

Sebelum ini katanya, dia dan suami sudah setahun tidak duduk sebumbung, malah sudah lima kali keluar masuk mahkamah kerana urusan rumah tangganya.

Bagaimanapun, hikmah PKP yang berlanjutan ini telah membuatkan kesnya terpaksa ditunda dan akhirnya dia dan suami memilih untuk berdamai.

Mengulas lebih lanjut, usahawan kosmetik menyatakan bahawa dia mengamalkan solat istikharah bagi memohon petunjuk sebelum membuat sebarang keputusan.

Tidak hanya itu sahaja, suaminya juga antara insan yang bersungguh-sungguh mempertahankan hubungan mereka suami isteri sekaligus pertahankan keluarga yang dibina bersama.

Sehubungan itu, Amirah turut menyatakan bahawa dia hanya mengikuti segala yang telah ditentukan dan tidak mahu memberi tekanan kepada dirinya.

Tengah Live Semalam, Migha Luahkan Segalanya Yang Terpendam.

Video 1:

https://www.facebook.com/100000887011994/videos/445927363916763/

Video 2:

https://www.facebook.com/100000887011994/videos/1070552623691212/\

Video 3:

https://www.facebook.com/100000887011994/videos/500488884297903/

Video 4:

https://www.facebook.com/100000887011994/videos/901479253835068/

Kredit : Nona/FB

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selalu sangat buat hal. Isteri Shuk Sahar akui dah putus asa. Sebak rupanya ini yang terjadi pada rumahtangga Shuk.

Sebelum ini, rumah tangga pelawak, Shuk Sahar dan isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah nyaris runtuh apabila pelawak tersebut dipercayai menjalankan hubungan bersama seorang wanita. Terbaharu, Rossa dilihat memuat naik beberapa Instastory di Instagram mengakui bahawa dia sudah tidak kuat untuk lalui perkara yang sama seperti terdahulu.

“Jahatnya manusia yang sanggup bersumpah berjanji padahal sedang bersama yang lain. Tiada yang lebih jahat daripada ini. Sakit sangat.” Rossa turut mengakui bahawa dia sudah tidak kuat untuk melalui semua perkara ini namun reda dan dia percaya bahawa semua berlaku ini adalah sebaik-baik perancangan Allah SWT.

“Aku terkilan sebab aku masih mahu baiki dan bertahan lagi tapi Allah merancang sesuatu yang lain. Allah tidak izinkan kali ini untuk aku maafkan lagi. Sedih sangat tapi aku bersyukur sebab Allah tunjukkan kebenaran.

Ingat, jangan sebab kamu dicintai, disayangi, dimaafkan kamu memperlakukan hidup orang sesuka hati. Dia pun ada hati dan perasaan. Doakan semoga urusan Sera dipermudahkan.” Dalam masa yang sama, Rossa turut mengatakan bahawa anak-anaknya merupakan sumber kekuatan untuk mempertahankan rumah tangga mereka meskipun sering menerima cacian serta makian daripada orang ramai kerana memaafkan suaminya.

“Anak-anak lah penguatku. Aku maafkan kau sebab aku selalu pandang wajah-wajah kecil ni. Orang caci aku, maki aku sebab maafkan kau panggil aku b*d*h, tak ketat sampai suami cari lain aku hadam je tapi kenapa sanggup buat lagi.” Di Instastory lain, Rossa mengatakan bahawa tidak ada sesiapa pun yang ingin berpisah dan sebolehnya si isteri tetap bersabar walaupun perit dan trauma. “Sayang sangat sebab peluang tu tak pernah dihargai. Mempersendakan, perasaan dan hati yang sanggup memaafkan kamu.”

Ujarnya, dia sudah tidak mampu untuk memenangi hati suaminya lagi dan berterima kasih kepada wanita yang telah mengganggu rumah tangga atas ‘kesakitan’ yang dialami olehnya. ” Kepada si dia yang juga seorang wanita, terima kasih untuk semua rasa sakit ini. Aku harap kau tak lalui rasa sakit yang aku rasa ini sebab kau tak akan sanggup berdiri di sini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Oh Bulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*