Akhirnya Syuk Buka Mulut Bongkarkan Sesuatu Selepas Dia Dikatakan Bercinta Sana Sini Dan Tak Nak Beri Kerjasama

Hubungan pasangan suami isteri di antara pelawak terkenal, Shuk Sahar dan isterinya Rossa dilihat semakin tegang. Sebelum ini, Rossa mendedahkan dia menerima mesej daripada pengikutnya yang mendakwa melihat kelibat suaminya dengan seorang wanita di dua lokasi berbeza. Rossa bagaimanapun, menafikan wanita yang dilihat bersama suaminya itu adalah dirinya. Shuk didakwa keluar dengan wanita lain?

Terbaru, menerusi perkongsian Rossa di Instastory berkongsi tangkap layar perbualan bersama pengikutnya yang mendakwa melihat kelibat suaminya dengan seorang wanita lain dia dua lokasi yang berbeza. Bukan itu sahaja, wanita tersebut dikatakan membawa dua beg sebelum dijemput oleh Shuk Sahar.

Tadi saya nampak suami kakak. Dia amik ****. Maybe diorang nak pergi check in jauh? Sebab **** bawa beg besar galas belakang dan satu lagi di tangan. Shuk naik kereta Myvi, macam mana saya boleh pasti itu dia, sebab Shuk turunkan tingkap kereta dan keluarkan muka dia tenung saya dan senyum.

Waktu saya tunggu lif, kebetulan **** keluar lif bersama. Jadi kisah viral mereka ke Penang tu benar kerana mereka masih berhubung. Semalam, saya nampah Shuk dengan **** dekat ***** *****. Adik ipar lah perasan dulu. Tak beri kerjasama

Susulan daripada pendedahan mesej tersebut, Rossa dilihat sempat ‘memerli’ suaminya yang dipercayai enggan memberikan kerjasama yang baik dan sama sekali tidak mengaku akan kesalahan yang dilakukan. Boleh sibuk bercinta sana sini. Tapi tolonglah bagi kerjasama. Mudahkan urusan orang.

Jangan lah sksa hidup orang lagi sementara kamu ke sana sini dating. Bila tanya nda (tak) mengaku. Menyksa ba itu namanya. Kena gantung tanpa tali. Terdahulu, pemilik nama Rossalennah Natassyiah Asshaferah membuat pengakuan dia sudah sebulan tidak tinggal sebumbung dengan suaminya dan berada dalam proses untuk failkan perpisahan.

Sumber : trendinggiler.pw

Bukan Setakat Isteri Shuk Yang Diuji. Sekali Jiran Skandal Shuk Sahar Pula Dedah Sesuatu Sampai Buat Ramai Yang Dah Hilang Sabar.

Kontorversi melibatkan rumah tangga pelawak terkenal, Shuk Sahar dilihat masih lagi berlaku. Sebelum ini, isteri kepada selebriti tersebut mendedahkan sudah sebulan tidak tinggal bersama.

Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera juga memaklumkan yang dia sedang dalam proses menfailkan tuntutan penpisahan selepas sudah tidak sanggup berada dalam hubungan toksik tersebut.

Bergduh sampai satu floor dengar.

Sejak dari itu, Sera kerap kali memuat naik beberada informasi yang diperoleh daripada warganet berhubung keberadaan suaminya dan ‘skandal’ dan berkongsi di ruangan InstaStory.

Kali ini, dia telah menyertakan beberapa tangkapan layar mesej yang diterima dari jiran-jiran teman wanita suaminya yang mendakwa wanita itu menjerit-jerit seakan bergaduh sehingga didengari penghuni yang berada satu aras dengan rumahnya.

Marah2 sebut nama Sera

Dalam salah satu mesej yang diterima, ada warganet mendakwa teman wanita suaminya itu membuat bising sehingga pengawal keselamatan terpaksa naik ke tingkat atas.

Suara jeritan marah-marah itu juga diselangi dengan suara lelaki dan kadang-kala kembali senyap dan kemudiannya bising semula.

Banyak lagi mesej diterima.

Sera juga turut memuat naik beberapa hantaran mesej yang memberikan kata-kata semangat untuk dirinya terus kuat menghadapi segala dugaan ini dengan memaklumkan bahawa teman wanita kepada pelawak tersebut sudah berani menukar profil gambar berdua walaupun selebriti tersebut masih mempunyai suami.

Walau bagaimanapun, pelawak tersebut seakan ‘hilang’ dari industri seni sejak kebelakangan ini selepas pelbagai kontroversi terpalit kepadanya.

Namun, perbalahan di media sosial antara isteri dan ‘skandal’ Shuk itu masih berlarutan apabila mereka saling perli-memerli sehingga menjadi perhatian ramai.

Semoga perbalahan ini segera diselesaikan dan masing-masing dapat meneruskan hidup dengan lebih tenang.

Sumber: Instagram rossa.sera .

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*