Lelaki Ini Kongsi RakamanL0ntar Batu Ke Dalam Taslk. Sekali Kedengaran Bunyi Ganjil Muncul

Setiap negara tertentu yang melalui musim salji pasti akan melalui satu musim yang sangat menyeronokkan. Manakan tidak, apabila tiba musim salji, ianya turun dengan sangat cantik membuatkan ramai orang merasakan ianya saat yang ditunggu-tunggu untuk melakukan banyak aktiviti menarik.

Namun begitu, bukan semua orang gemar untuk melalui musim salji dengan suhu yang sangat rendah.Ini kerana ada waktunya mereka perlu melalui siang dan malam dalam keadaan yang sangat sejuk.

Terkejut Bila Lempar Batu

Seorang lelaki yang bernama Korie William dan bersama kekasihnya ingin berlibur memanjat gunung di dalam hutan berdekatan di Edmonds lake, Alaska. Video disediakan di akhir artikel.

Gambar Hiasan

Semasa perjalanan beliau bersama kekasihnya, mereka ternampak sebuah tasik beku kerana musim sejuk, mereka tertarik dengan pemandangan begitu indah bagi mereka berdua.

Korie mengajak kekasihnya mendekati tasik tersebut untuk bermain permainan semasa kecilnya iaitu melempar batu ke dalam tasik, lempar batu sambil tengok sejauh mana batu tersebut tersentuh di atas air.

Korie cuba melempar batu tersebut tetapi terkejut apabila timbul bunyi sesuatu yang p.elik.

Dia tergamam pada bunyi tersebut dan memberitahu pada kekasihnya. Dia mencuba sekali lagi melempar batu tersebut untuk mendengar kali kedua bunyi tersebut.

Bunyinya seperti laser dalam filem fiksyen dengar betul betul dalam video. Dia berasa pelik dengan bunyi yang nyaring ni.


Korie terkejut dan teruja mendengar bunyi tersebut. Dia beberapa kali mencuba lempar batu tersebut diatas permukaan air untuk mendengar bunyi tersebut.

Dia seperti tidak menyangka boleh mendengar bunyi tersebut secara semulajadi bukannya melalui teknologi. Jika anda kuatkan suara pasti anda boleh dengar bunyi tersebut di dalam video ini.

Bunyinya amat unik walaupun menggunakan batu besar dllempar dalam air tersebut. Bunyinya aneh mungkin disebabkan suasana yang sunyi sepi.

Bunyi yang jarang berlaku di mana mana. Video rakaman ini telah menjadi tular.

Kredit : KLV

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*