Home Keluarga Aku khwin dgn suami sbb nk dia jd pak sanggup, tp lps khwin aku terlanjur dgn ex bf dan mgandung lg KELUARGAAku Khwin Dgn Suami Sbb Nk Dia Jd Pak Sanggup, Tp Lps Khwin Aku Terlanjur Dgn Ex Bf Dan Mgandung Lg

 Salam admin. Mohon admin hide kan profil adik saya. Saya sudah berkawin anak ada 3 orang dan alhamdulillah bahagia. Suami saya bekerja sebagai pegawai polis dan sememangnya sibuk dengan tugas nya dan kadang kala suami selalu outstation sampai berbulan2. Kalau ot suami selalu video call saya dan anak2. Saya tau suami tak cur4ng sebab cinta nya hanya untuk saya seorang.

Pernah sekali suami wajib hadiri kursus selama 6 bulan. Tinggal lah saya dengan anak2 di rumah.

Suami juga memberi saya kebebasan untuk keluar kerana bila suami tiada. Saya lah yang kan menghantar anak kemana2.

Di sekolah anak. Saya terjumpa kawan lama saya semasa di sekolah. Kawan saya ni sudah berkahwin. Kebetulan dia menjemput saya dan anak2 ke majlis hari jadi anaknya..

saya tak sangka suami kawan saya ni adalah ex saya dahulu. Kami terkejut waktu berjumpa namun kami buat tak kenal..

Semasa di dapur rumah kawan saya Suaminya sempat memeluk saya dan katanya rindu sangat pada saya dan untuk pengetahuan anak pertama saya adalah anak bekas teman lelaki saya ini namun hanya saya seorang sahaja yang mengetahuinya.

Dia tiba2 tanya kenapa anak pertama saya mirip dia. Namun saya menepis. Saya tahu salah saya sebab memutuskan hubungan saya dulu kena bekas teman lelaki saya tidak bekerjaya dan masa tu saya lebih suka kepada polis itu..

Dalam dia memeluk saya, saya mula rasa cinta terpaut kembali, namun cepat2 saya tepis sebab takut kantoi dengan isteri dia.

Semasa birthday anak mereka. Saya betul2 tak boleh nak fokus. Saya meminta untuk pulang lebih awal sebab alasan tak berapa sihat.

Namun anak sulung saya tak mahu balik. Seolah2 dia tahu kalau lelaki itu ayah kandungnya. Ya Allah apa perlu aku buat..

Ke esokkan hari nya. Dia whatsapp aku. Dia cakap ambil no hp aku dari hp isterinya.

Dia luahkan kalau masih sayang kat aku dan sekarang dia berniaga income dia 2 kali ganda dari suami saya. Dia tanya kenapa tinggal kan dia.

Saya cakap mak yg suruh saya kawin. Padahal suami saya adalah pilihan saya sendiri. Dia tanya pasal anak sulung saya.

Saya terpaksa terus terang. Kalau anak sulung saya adalah anak dia. Saya dah tahu kalau saya mengandung anak dia.

Masa saya kawin dengan suamu saya sekarang saya hamil 5 minggu dan saya pasti tu anak dia..

dan kami plan nak cek dna dan ternyata memang anak dia ya Allah. Saya tak tahu nak kata apa.

Dia ajak saya jumpa. Pertama saya tak mahu. Tapi katanya nak jumpa anak. Saya tak akan bawa anak saya jumpa dia.

Sebab anak saya tak boleh simpan rahsia. Nanti anak saya akan cerita pada semua orang. Dan kami berjumpa pula. Dia nyatakan masih sayang saya.

Dan saya pun sayangkan dia. Beberapa kali berjumpa dan berapa kali terlanjur. Dan sekarang saya hamil lagi. Ya Allah berdosa nya saya.

Saya sayangkan dia. Dan cinta pada suami mula hilang, bila suami call saya tak ada mood nak angkat. Salah ke saya pilih kebahagiaan saya. Dan dia janji akan cer4ikan isteri dia.. doakan kebahagiaan buat saya..

Ini antara respon paling win dari netizen. 

Midi. Ikut syaitan beginilah jadinya.Allah beri iman dan akal.utk berfikir.dah la dosa zin4 sebelumnya belum bertaubat dan dah jadi isteri org pun masih melakukan zin4.

Zin4 adalah seburuk2 perbuatan dan dilaknat Allah kalau tak diampunkan dosa nerakalah tempatnya.NIKMAT hanya seketika tapi azabnya amatlah perit dan berpanjangan…BERTAUBATLAH KAMU SEBELUM TERLAMBAT..M4TI TIDAK KENAL USIA.M4TI TAK KIRA SIHAT ATAU SKIT…RAMAI ORG SIHAT M4TI DIJALAN RAYA….

Yusof. Ape kejadahnya nk minta pandangan.. Minta cer4i aje sblm bala menimpa. Berzin4 ni seronok kot. Ade susu x nk minum air longkang busuk tu juga yg dihirup. Taubat nasuha.. btau kat laki kau dah berzin4, x pyh btau terlajak je ape.. klu dpt rasa dgn pelempang @terajang sekali.. n klu laki sngp terima blk.. Klu x cer4i.. Tapi jantan tu juga kena jaga, kdg2 org lelaki bls dend4m..

Muni. Awak ni islam ke tak? Apelah malangnyer nasib suami awak dapat isteri mcm awak.. mmg yang haram ni nampak lg bahagia dr y halal.. tambah2 ader syaitan gonndool dok kiri kanan awak

Eima. Bila hidup bertuhan kan Nafsu ni lah jadinya.. Iman ke laut Tau pulak ckp pasal dosa… Peringatan tuk diri sendiri tak mustahil berlaku pada diri kita.. Kuatkan iman.. Isteri paling mudah masuk syurga.. Smartkan dlm Hati.. Tiada m4ksiat tiada Zin4 dlm diri ini.. Niatlah kerana Allah.. Duniawi betullah..

Latif. Nauzubillahminzalik..semoga Allah ampun kan dosa2 kamu dik..bertaubat dan insaf lah..kita hidup didunia bkn semata2 mengejar kebahagian dunia..tp kejar lah ilmu akhirat..sebab alam akhirat adalah yg abadi ..ya Allah ampun kan dosa hamba mu itu..

Izati. ya Allah… nape la zaman skrg ni mudah sgt bercerita psl zin4 dgn suami org dan isteri org. jgnlah ikutkan nafsu sgt. suami dan isteri org jagalah pandangan, jaga nafsu. ingatlah psgn msg2 yg susah senang brsama. tanda2 akhir zaman ni. semoga kite semua sempat bertaubat

Hidayah. Aduh Knp ulang lagi kesilapan.. Berzin4 smpi memgandung.. Allahuakbar.. Awak x takut ke dgn pembalasan Allah..

Skrg ni dunia mcm2 terjadi akibat kelalaian kita sebagai hambanya.. Rahsia dulu terselamat Skg ko buat Rahsia Baru lagi.. Kang doa ko mampus Sian plk anak2 x de Mak. Tp klu de Mak Mcm ni ehh bgs mampus lah.

Rubias. Takutnya dgn cerita awk ni,sye xbole nk fokus kt otakk,sbb xtau mcmana nk jelaskn ngn org2 dsekeliling awk tu,jauh sgt dah ,bkn terlnjur dah tu,hanya Allah yg megethui sgalnya

Lina. Anak 1 anak tak sah taraf. Ada sorang lagi anak tak sah taraf. Ada yg perempuan ke? Ingat anak2 tu belum besar tapi bila besar anak tu anak tak sah taraf jgn suka2 laki ko sekarang pi nikahkan anak tu.

Satu lagi kalau anak tu lelaki jgn suka suki dia nak jadi wali adik perempuan dia ,takut nanti keturunan rosak anak2 cucu duduk dlm ZIN4.

Taubatlah. Betulkanlah keadaan walaupon ia memalukn. Betulkan keturunan anak2 suami sah awak.

Terlanjur dan berlanjur2 tu mmg Allah aje yg tahu tapi tanya diri sendiri boleh kah mengaku berzin4 dgn bf lama kpd suami sekarang. Allahuakbar. Terganggunya emosi aku.

Sharifah. Ya Allah byk sgt cerita mcm ni.tak takut Allah k?ni orang islam k? Mmg kita tak sempurna tapi bila dah terlanjur sekali.sepatut dah munasabah diri.kasihan pada suami.dah lah jadi pak sanggup.maaf.berbalek pada Allah.maaf

Hasnah. Tlg jgn buat dosa byk2.dah lahirkn ank luar nikah, berbohong dgn suami dh tu berzin4 lg husy….nauzubillah taubatlh…..kita x kekal di dunia ni…

akhirat sana menanti.nk ke menyesal bila di akhirat nt.akhirat alam yg kekal selama2nya. Harap puan putuskn hubungn dgn bekas teman lelaki.dia hanya nk puaskn nafsu dia sahaja.

bertaubatlh kpd allah swt dan mohon maaf pada suami Puan.allah dh beri yg halal kenapa cari yg haram.

Sawia..Apalh awak ni tk ckup buat dosa lgi sdh trlanjk sekli dan mau buat brkli kli .sdh tau itu kawan awk punya suami walaupun bekas ex awak .knapa nk mgambil jln muda .

awak percya awak lebih bahagia.enta tuhan berkata lain..pikirlh wahai perempuan patutlh di akhirat bnyk perempuan di neraka.

dlm dunia sj awak dh buat 2 hati m cm neraka .ada kmu patut rasa brsukur dan berbahagia.buatlh dan tengo apa yg trjadi..nyata sdh pasti kmu tu mengejar hrta dunia.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*