“Baru nak dating dengan suami, Sekali Bini Muda ikut sekali” Bini Bagi peluang Madu ikut sekali

Bukan mudah untuk berkongsi kasih sayang, lebih-lebih lagi apabila dimadukan oleh suami. Em0si dan perasaan perlu dikawal dengan sebaiknya, supaya tldak timbul sebarang msalah antara isteri muda.

Bagi seorang wanita yang dikenali sebagai Cik Una, dia tldak kisah memberi peluang kepada madunya untuk bersama-sama ketika meluangkan masa ‘berdating’ dengan suami mereka.

“Bila nak dating, bini muda pun nak ikut. Tak apa la kita bagi peluang,” tulisnya menerusi perkongsian video di aplikasi TlkTok, semalam.

Rakaman berdurasi 20 saat itu memaparkan Cik Una merakam dirinya selain madu serta suaminya yang dilihat bahagia sebelum lelaki tersebut mencium wajah kedua-kedua wanita berkenaan.

Video tersebut menerima lebih 400,000 tontonan serta dipenuhi pelbagai reaksi warganet terhadap situasi hubungan bermadu itu yang disifatkan agak menyedihkan bagi seorang wanita.

Bagaimanapun, ada juga segelintir individu mendkwa video berkenaan sekadar ‘content’ semata-mata dengan mengatakan ‘madunya’ itu berkemungkinan adalah adik perempuan suaminya.

Baik seorang je, tk saklt hati

Jgn bagi suami aku tengok…

Moga kekal bahagia

Tu adik suami kan?

Sumber : omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*