Perasan Sesuatu Yang Sama Di Instagram Mereka ! Netizen Doakan Fizi Ali Dan Shakilla Kembali Bersama

Sebelum ini pada Disember 2021, penyampai radio Suria FM, Fizi Ali memaklumkan dia dan pelakon Shakilla Khoriri mengambil keputusan untuk berpis4h selepas tiga tahun hidup bersama.

Fizi atau nama sebenarnya Hafizudin Alimudin, berkongsi berita duka itu di Instagram berkata bahawa keputusan untuk membawa haluan masing-masing itu diambil secara sepakat.

Tidak Pad4m Gambar Lama

Beritu tersebut telah membuatkan netizen terkejvt dan berasa simpati atas apa yang berlaku. Dalam pada itu, netizen juga turut memeriksa akaun kedua selebriti ini dan mendapati kedua-duaanya tidak ada mem4dam gambar lama mereka.

 

Terima Kasih Untuk Semua Kenangan

Pada 1 January 2022, menerusi Instagram milik Shakilla, dia ada memuat naik video kenangan 2021 bersama bekas suaminya itu. Dalam video tersebut, jelas menunjukkan kemesraan mereka berdua.

 

Netizen Mendoakan Kepada Mereka

Video yang dimuat naik oleh Shalilla telah mendapat perhatian netizen. Ramai yang medoakan agar Fizi Ali dan Shakilla kembali bersama sebagai suami isteri.

Semoga Allah satukan family ini sekali lagi, dipanjangkan jodoh keluarga ini hingga ke Jannah

Moga Kalian bersatu semula, moga segala yang terjadi menjad titik permulaan untuk bina mahligai sekali lagi

Fizi berkahwin dengan Shakilla, 32, pada 18 Februari 2018 dan pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata perempuan Ameena Sofia yang kini berusia dua tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : trending

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*