Ramai kutvk imej Janggut suami Heliza Helmi, Akhlrnya Buka cerita sebenar kisah janggutnya

Tiada angin tiada ribut, penyanyi dan aktivis kemanusiaan Heliza Helmi selamat bergelar isteri kepada seorang dan jutawan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman semalam.

Bagaimanapun, imej janggut Mahadi yang mencecah paras perut lebih mengundang perhatian warganet kerana jarang melihat seseorang berpenampilan seperti itu.

Selain dipuji mengamalkan dan membudayakan sunnah Nabi Muhammad SAW, ahli perniagaan berusia 39 tahun juga tldak terlepas daripada kata-kata ‘j4hat’ warganet yang mengutuk imej tersebut.

Menerusi ciapan di laman Twitter, beberapa indivu dipercayai kurang gemar bagi melihat imej ahli perniagaan itu selain dituduh tldak secocok dengan Heliza atau mesra dipanggil Kak Ja.

Sementara itu, menerusi satu video di akaun TlkTok @produk.muslim.bmf, difahamkan ahli perniagaan dari Pulau Pinang itu sudah 17 tahun menyimpan janggutnya sejak berusia 22 tahun.

Meninjau ke ruangan komen, terdapat segelintir membldas semula kvtukan tersebut. Namun tidak kurang ada juga yang berterusan mempersoalkan imej Mahadi.

Tk sia2 kahwin lambat

Tk payah la simpan panjang macam tu

Janggut dia, orang lain rimas kenapa

Kutvk2 pun dapat d0s4…

Kot ye pun potong la dulu

Terdahulu, pasangan itu bernikah di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya dimana Heliza menerima mas kahwin berupa sebentuk cincin dan senaskhah al-Quran.

 

Sumber : omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*